Oddworld: Soulstorm - "شینزو آبه" ماجراجویی های بعدی پرده برای PS5 در زرق و برق دار تریلر جدید

2014 جدید 'N' Tasty از فقط اضافه کردن آب دوباره به راه افتادند کلاسیک حق رای دادن به یک نسل جدید از پارسه. یک

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

2014 جدید 'N' Tasty از فقط اضافه کردن آب دوباره به راه افتادند کلاسیک حق رای دادن به یک نسل جدید از پارسه. یک بازسازی کامل از سال 1997 Oddworld آبه را Oddysee آن بیش از ثابت کرد که Lorne Lanning اصلی چشم انداز آزمون زمان ایستاده بود. در حال حاضر استودیو سخت است در کار بعدی خود را به عنوان Oddworld: Soulstorm.

TrustedReviews وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Oddworld: Soulstorm از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تاریخ انتشار, لیست علاقه مندی های ،

چه Oddworld: Soulstorm?

بسیار شبیه New 'N' Tasty قبل از آن Soulstorm است یک بار دیگر یک بازسازی از عنوان موجود. گرفتن الهام از Oddworld آبه را Exoddus از سال 1998 عاقبت Soulstorm قصد دارد به انجام مراتب بیشتر از retread همان سطوح و شخصیت های. توسط چکه تغذیه طرفداران با تصاویر جدید و اطلاعات از طریق وب سایت رسمی آن به Soulstorm اعتیاد به مواد مخدره قطار به خوبی و واقعا سمت چپ ایستگاه.

مرتبط با: Xbox One X

Oddworld

Oddworld: Soulstorm تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Oddworld Inhabitants است که هنوز به تایید یک پنجره آزادی. سیستم عامل نیست اعلام یا, اگر چه ما امیدواریم که آن را می آید برای PS4, Xbox One, PC و Nintendo سوئیچ.

Oddworld: Soulstorm داستان – آن چه مورد ؟

در نظر گرفتن محل بلافاصله پس از حوادث New 'N' Tasty, Soulstorm را یک بار دیگر به دنبال دوست داشتنی آبه و مسابقه غیر معمول از Mudokon دوستان است. پارگی مزارع نهفته در خراب کردن و بد glukkons شده اند را شکست داد و در حال حاضر همه که سمت چپ است برای آبه و دوستان برای پیدا کردن یک خانه جدید.

آبه به زودی می یابد خود را به همراه 300 به تازگی Mudokons بدون آب و غذا و سرپناه. رشته در وسیع کویر, آنها به زودی پیدا کردن آرامش در عجیب و غریب نوشیدنی جدید شناخته شده به عنوان Soulstorm دم. کمی آنها انتشار این نوشیدنی ساخته شده از استخوان از خود مردم است. برای تلفن های موبایل بسیار ترسناک است.

"وجود دارد عمیق تر و تیره تر و شوم تر داستان است که ما هرگز به بگویید" توضیح می دهد که سری خالق Lorne Lanning. "Soulstorm به ما می دهد این فرصت را به گوشت از گوشت بیشتر در استخوانهای اصلی و ستون فقرات, اما بازگو و این حکایت از یک زاویه متفاوت است." بسیاری از طرفداران شد sad New 'N' Tasty فاقد تاریکی از بازی های اصلی و به نظر می رسد Soulstorm را تشکیل می دهند برای آن است.

مرتبط: بهترین بازی PS4

Oddworld Soulstorm

Oddworld: Soulstorm گیم پلی – چگونه آن را بازی ؟

ما هنوز برای دیدن هر فیلم گیم پلی از Soulstorm در عمل و نه Oddworld Inhabitants دقیق چگونه آن را گسترش بر روی New 'N' Tasty فرمول. معمول مخلوطی از platforming و نهان و دشمن دستکاری احتمال بازگشت البته با تیره تر شوم و تاب است. همه چیز در نظر گرفته, هسته مکانیک باید دست نخورده باقی مانده است پس از Oddworld آغاز 20 سال پیش.

با هر نوع شانس Soulstorm خواهد نفس زندگی جدید را به آن کهنه ریشه با چیزی تازه و هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی.

Oddworld: Soulstorm تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

Oddworld: Soulstorm نشان داد یک تریلر جدید به عنوان بخشی از سونی "آینده از بازی" رویداد, که به نمایش تعدادی از بازی های آینده به PS5. آن را چک کنید برای خودتان زیر:

Oddworld: Soulstorm لیست علاقه مندی های –آنچه ما می خواهیم برای دیدن

بیش از یک بازسازی

از آنچه که ما تا کنون دیده ام Oddworld: Soulstorm هدف به بیش از یک retread از آن در سال 1998 اصلی است. آن را به احتمال زیاد دوباره آشنا, تم ها, مکان ها و شخصیت های, اما ما دوست دارم به آن را ببینید گسترش فراتر از آن. Soulstorm آبجوسازی رسیده است برای اکتشاف.New 'N' Tasty ساخته شده است پایه و اساس سری احیای و Soulstorm می توانید ببینید آبه و مرضی ماجراهای پشت سر هم بر روی جریان اصلی مانند قبل از هرگز.

عمیق تر تصمیم گیری اخلاقی

اگر Soulstorm قصد دارد برای گفتن عمیق تر درگیر روایت نسبت به بازی اصلی آن را باید در تلاش برای بازتاب این عمق در گیم پلی آن ، اخلاقی تصمیم گیری در سال 1998 عنوان آمد به پایین به اینکه آیا یا نه شما می خواستم برای نجات همکار Mudokons. آیا شما را از زمان برای حل یک سر در گم پازل و یا با عجله به جلو را از خودخواهی? ما می خواهیم این را به باقی می ماند اما با ضروری دوز شخصیت.

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

Oddworld Soulstorm

به جای صرفا صرفه جویی در Mudokons اگر چه ما تا به حال فرصتی برای صحبت با آنها ؟ گفتگو فراتر از GameSpeak سیستم که مجهز حل معما شرایط در گذشته است. آن را قطعا می خواهم برای کمک در ارائه تیره تر بیشتر پیشامد فضای استودیو است.

به یاد ماندنی بازیگران از شخصیت های

آبه است شایسته یاد. یک شخصیت است که آسیب پذیر است و در عین حال شجاع در چهره برخی از خطر است. خود را دست و پا چلفتی رفتار خود ساطع میکند حس دوست داشتنی همدردی ما نمی تواند کمک کند اما تحسین. Oddworld گردد بی انتها قهرمان در قالب آبه تقریبا از دو دهه پیش و در حال حاضر از آن زمان به کار سحر و جادو که یک بار دیگر.

Soulstorm جاه طلبی را بی نظیر شیرجه رفتن به تاسیس mythos برگ مقدار زیادی از اتاق را برای جدید و شخصیت های هیجان انگیز. ما انتظار نیست بازگشت از جویدن و یا هر چیزی اما به جای شخصیت های جدید برای کمک آبه در سفر خطر ناک خود. Mudokon NPCs می تواند با توجه به ماده بیشتر از یک دمدمی مجموعه ای از صدای خطوط و صداهای گوز.

آنچه را در لیست علاقه مندی های خود برای Oddworld: Soulstorm? اجازه دهید ما می دانیم در Facebook و Twitter @Trustedreviews.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب