Adobe Photoshop دوربین در حال حاضر در دسترس به صورت رایگان در iOS و اندروید

بازگشت در ماه نوامبر سال گذشته ادوبی اعلام کرد که آنها در حال توسعه یک برنامه جدید به نام فتوشاپ ، برای کسانی

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

بازگشت در ماه نوامبر سال گذشته ادوبی اعلام کرد که آنها در حال توسعه یک برنامه جدید به نام فتوشاپ ، برای کسانی که ممکن است از دست رفته اعلام اساسا این یک برنامه دوربین است که می آید با انواع لنز و فیلتر است که اجازه می دهد تا کاربران را به انواع بد بو و عکس های جالب.

تبلیغات

برنامه زیر اعلام شد ساخته شده در دسترس به عنوان یک پیش نمایش عمومی. اما برای کسانی که از دست رفته بر روی پیش نمایش خبر خوب این است که ادوبی است پس از منتشر شد, برنامه کامل که در آن کاربران بر روی هر دو سیستم عامل iOS و اندروید قادر خواهد بود به آن را دانلود کنید. بهترین بخش این است که آن نیز رایگان است.

ما فرض وجود دارد ممکن است برخی از کسانی که نگران بودند که با توجه به آن داشتن فتوشاپ در نام آن است که آن را ممکن است بسته به نرم افزار فتوشاپ و می تواند پول هزینه اما به نظر می رسد آن است که تنها در نام است. این برنامه همراه با فیلترهای مختلف و اثرات است که کاربران می توانند با استفاده از ضربه محکم و ناگهانی عکس و همچنین ایجاد برخی از تغییرات جزئی اما بسیار آن است.

در حال حاضر برای فتوشاپ, دوربین است و نه یک برنامه ساده است که چه بسیاری از برنامه های دیگر در حال حاضر انجام. آن را اعطا می کند که منحصر به فرد خود را فیلتر اما ما مطمئن هستیم که اگر این حکم ممکن است کاربران با دانلود آن زمانی که وجود دارد مجموعهای از گزینه های پخته شده را به برنامه های موجود در حال حاضر است. اگر شما علاقه مند هستند, شما قادر خواهید بود برای دانلود از App Store یا Google Play.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره Adobe, Android, برنامه iOS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب