مایکروسافت سطح دو گوشی مشخصات کمی ناامید کننده

در سال 2019 مایکروسافت اعلام کرد سطح اواز یا موسیقی دو نفری. آن را نه یک خبر هیجان انگیز با توجه به اینکه ما ش

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

در سال 2019 مایکروسافت اعلام کرد سطح اواز یا موسیقی دو نفری. آن را نه یک خبر هیجان انگیز با توجه به اینکه ما شده است که شنیدن شایعات در مورد یک سطح مارک گوشی های هوشمند برای طولانی ترین زمان تا کنون. تلفن برنامه ریزی شده بود برای یک سال 2020 راه اندازی و آن را مانند به نظر می رسد که هنوز هم اتفاق می افتد و البته با برخی از اخبار بد به آن همراه است.

تبلیغات

زمانی که تلفن همراه اعلام شد در سال 2019 گفته شد که این امر می تواند بسته بندی Qualcomm Snapdragon 855 چیپ ست که گل سرسبد چیپ ست که در آن زمان. در حال حاضر که ما در سال 2020 و با انتشار Snapdragon 865 ما انتظار می رود که مایکروسافت می خواهد حداقل به روز رسانی چیپ ست آن را بیشتر در خط با استانداردهای امروز.

اما یک گزارش از ویندوز مرکزی نشان داد که این شرکت خواهد بود چسبیده به Snapdragon 855 که مسلما نه ناامید کننده. دیگر مشخصات این گوشی نیز به نظر می رسد کمی ناامید کننده اگر درست مانند آن 3,460 میلی آمپر باتری و پایه آن ذخیره سازی 64GB که با استانداردهای امروزی است و نه کوچک.

باتری است که گفته می شود قادر به گرفتن کاربر در طول روز, اما ما را به تعجب می کنم چگونه درست کسانی که مدعی هستند به خصوص با توجه به این واقعیت است که سطح دو را ورزش دوگانه 5.6 اینچ صفحه نمایش به معنی آن خواهد بود باتری بیشتر فشرده در مقایسه با صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود. نیز وجود خواهد داشت هیچ پشتیبانی برای 5G و نه شارژ بی سیم. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما اگر این مشخصات درست هستند و ما را به تعجب می کنم که چگونه این گوشی انتظار می رود که برای رقابت با امروز بیشتر گوشی های مدرن.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره اندروید و مایکروسافت. منبع: windowscentral



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن