است Spotify پایین ؟ خدمات جریان موسیقی در iOS کار نمی کند

Spotify در پایین است. به نظر می رسد که جریان موسیقی خدمات نیست در حال حاضر برای برخی از کاربران با آن برنامه ه

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

Spotify در پایین است. به نظر می رسد که جریان موسیقی خدمات نیست در حال حاضر برای برخی از کاربران با آن برنامه های iOS در حال حاضر به طور کامل بی.

Spotify را در برنامه های iOS به نظر می رسد با داشتن مشکلات در دقیقه با سرویس توفنده بر روی تمام دستگاه های iOS ما آن را تست شده بر روی آن. این اخبار در سراسر توییتر و Spotify در خود پاسخ داد. شما می توانید به خواندن پاسخ های زیر:

به روز رسانی: The Verge گزارش شده است که برنامه های دیگر تحت تاثیر قرار بیش از حد از جمله Infinite و آتش زنه و آن را ممکن است یک Facebook SDK مشکل است.

در حالی که این سرویس به نظر می رسد هنوز هم کار بر روی آندروید و وب و از طریق Sonos جریان سخنرانان سعی کنید به باز کردن برنامه بر روی iOS و شما پرتاب می شود مستقیم به صفحه اصلی خود را. به سختی ایده آل هنگامی که شما می خواهید برای گوش دادن به که گردد لیست پخش در حالی که شما در حال کار. حذف برنامه و نصب مجدد و یا راه اندازی مجدد گوشی نیز کمک نمی کند وضعیت – ما سعی کرده ایم هر دو بنابراین شما لازم نیست که.

ما این آزمایش در یک زن و شوهر از انواع دستگاه های iOS – iPhone 11 نرم افزار و آی پد نرم افزار 2020 – و هر دو شروع کردن به طور خلاصه گاهی اوقات نشان می دهد فلش را از کتابخانه موسیقی روی صفحه نمایش است اما پس از آن سقوط. این به نظر می رسد یک موضوع عجیب و غریب به عنوان آن برنامه به عنوان یک کل است که کار نمی کند به جای جریان فقط بازی نیست.

سعی کنید باز کردن برنامه بر روی آندروید و همه چیز به صورت عادی کار و ما دوباره این آزمایش در چند های مختلف دستگاه های آندروید است. شما همچنین می توانید هنوز هم گوش دادن از طریق وب و پخش از طریق بلندگو متصل شده مانند Sonos.

به عنوان صدای جیر جیر بالا یادداشت Spotify در به نظر می رسد به آگاهی از این موضوع و در حال حاضر در حال بررسی بنابراین ما می توانیم تنها امید این خواهد بود که کوتاه قطع می کنیم و با بازگشت به سرویس های منظم بسیار به زودی.

مرتبط با: آرشیو موسیقی, جریان, خدمات,

ما به روز رسانی این داستان هنگامی که ما می دانیم اطلاعات و امیدوارم گزارش که همه چیز در حال بازگشت به بالا و در حال اجرا است.

این در حال توسعه است و ما آن را به روز رسانی با اخبار و اطلاعات به عنوان ما آن را دریافت کنید. اگر Spotify کار نمی کند برای شما در دیگر پلت فرم به ما اطلاع دهید @trustedreviews.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن