PS5, بازی آشکار جریان: چگونه به تماشای امشب 'آینده از بازی' رویداد

پس از چند ماه انتظار و یک چند کوچک teases خود را برای نسل بعدی کنسول امشب سونی خواهد آسانسور درب در بسیاری از

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

پس از چند ماه انتظار و یک چند کوچک teases خود را برای نسل بعدی کنسول امشب سونی خواهد آسانسور درب در بسیاری از بازی های آینده به PS5 هر دو در راه اندازی و فراتر از آن.

مجموعه ای برای تدوین بیش از یک ساعت از اخبار و تریلر ها و اطلاعیه ها – این می تواند بزرگترین ما نگاه اجمالی در جهان از نسل بعدی بازی است. تعدادی از شایعات در حال حاضر شروع به چرخش آنلاین در مورد آنچه که انتظار می رود با افق صفر سپیده دم 2, Silent Hill و Call of Duty: Black Ops همه انتظار به ظاهر نشان می دهد.

بنابراین بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد PS5 'آینده از بازی' رویداد از جمله تمام تاریخ, بار, جریان, و بیشتر.

PS5 آینده از بازی تاریخ رویداد و زمان – زمانی که در آن است ؟

پس از تحت فشار قرار دادند از اصل آن تاریخ از احترام به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش سونی PS5 آشکار رویداد خواهد شد در حال حاضر محل در ژوئن 11th در 9pm BST/1 بعد از ظهر PT.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

به ما گفته شده است این رویداد را برای حدود یک ساعت پس بدون شک از ویژگی های تعدادی از عمده اطلاعیه ها و تریلر. در حالی که این جریان خود را منحصر به فرد 1080p, همه, ویژه, تریلر در دسترس خواهد بود به تماشای 4K در مدت کوتاهی پس از ارائه نتیجه گیری.

PS5 آینده از بازی رویداد جریان – که در آن می توان آن را?

سونی این است که این درمان به عنوان یک رویداد مهم و امیدوار است برای هزاران نفر بر هزار نفر از بینندگان برای تنظیم به عنوان آنها نشان می دهد آنچه را که PS5 خواهد بود قادر به. همانطور که انتظار می رود آن را در دسترس خواهد بود به سازمان دیده بان در سراسر تعدادی از سیستم عامل های مختلف. شما قادر به گرفتن تمام عمل آن را به عنوان اتفاق می افتد در سراسر پلی استیشن رسمی یوتیوب, حرکت یا کشش ناگهانی و انواع سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

PS5 آینده از بازی رویداد اطلاعیه ها – چه بازی انجام انتظار ما برای دیدن ؟

بدیهی است که ما نمی توانیم پیش بینی آینده, اما وجود دارد برخی از امن پیش بینی ها و پیش فرض های ما می توانید در مورد آنچه که دقیقا نشان خواهد داد تا در طول رویداد امشب را. ما وارد یک لیست از آنچه که ما دوست دارم برای دیدن یک ظاهر:

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن