4K 240fps ضبط ویدئو شایعه برای آیفون 12

اگر شما نگاهی به فیلم های ضبط شده شما ساخته شده یا بر روی تلفن خود و یا دوربین از پشت در روز و بازی آن را به ع

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

اگر شما نگاهی به فیلم های ضبط شده شما ساخته شده یا بر روی تلفن خود و یا دوربین از پشت در روز و بازی آن را به عقب بر روی یک صفحه نمایش با وضوح بالاتر آن ممکن است نگاه کمی فازی یا دانه دار. دلیل این است که در روز ویدئوها بر روی تلفن های ما دستگیر شدند و در رزولوشن پایین تر.

تبلیغات

این روزها تلفن های ما قادر به عکسبرداری در ویدیو 4K, اما برای اکثر, آنها تمایل به محدود برای کاهش نرخ فریم (این متفاوت است از دستگاه به دستگاه) اما با آیفون آینده 12, گزارش از EverythingApplePro ادعا می کند که سال 2020 آی فون خواهد بود افزایش نرخ فریم از حداکثر 60fps به 240fps!

در حال حاضر در مورد شما نمی دانم, آی فون 11 Pro می توانید ضبط ویدیو 4K در 60fps. برای بیشتر قسمت ها این است که بیش از اندازه کافی برای اکثر کاربران وجود دارد اما با تداوم آن را تا به 240fps آن را به نوبه خود آی فون 12 به ویدئوگرافی نیروگاه برای کاربران که می خواهند به استفاده از تلفن خود به فیلم برداری.

به همین دلیل بالاتر از نرخ فریم خواهد موضوع را به کاربران این دلیل است که بیشتر قاب گوشی می توانید در هر ثانیه بیشتر از جزئیات وجود دارد. این امر به کاربران انعطاف پذیری بیشتر و گزینه های که آن را به ویرایش فیلم های خود را. این امر همچنین در نتیجه نرم و صاف slow-mo ویدئوها که زمانی مفید است که ایجاد ویدئوها آن را به عنوان کمک می کند تا اضافه کردن کمی تنوع بیشتر.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن