چگونه به تماشای NBA پلی آف در انگلستان به صورت رایگان – راهنمای کانال, لیگ محاکمه پاس و بیشتر

nba بازی های حذفی در نهایت در اینجا اوج با چهار دور اول مسابقه -ups شروع امروز. ما یوتا جاز در مقابل دنور ناگت

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

nba بازی های حذفی در نهایت در اینجا اوج با چهار دور اول مسابقه -ups شروع امروز. ما یوتا جاز در مقابل دنور ناگتس، بروکلین نتس در مقابل تورنتو رپتورز، بوستون سلتیکس در مقابل فیلادلفیا 76ers و LA Clippers در مقابل دالاس ماوریکز. راهنمای ما همه چیز شما نیاز به دانم برای تماشای بازی های حذفی NBA در انگلستان است.

NBA پلی آف 2020 انگلستان نوک کردن زمان

چهار دور اول در ۱۷ اوت روابط در زمان های زیر شروع می شود:

  • یوتا جاز در مقابل دنور ناگتس -- 6:30 ب.
  • بروکلین نِتِس در مقابل تورنتو رپتورز – ۹:۰۰ بعد از ظهر BST
  • بوستون سلتیکس در مقابل فیلادلفیا 76ers -- 11:30 ب.ظ
  • دالاس ماوریکدر مقابل LA Clippers – 2:00 صبح BST

چگونه به تماشای بازی های حذفی NBA در انگلستان

ورزشی آسمان حقوق به NBA در انگلستان و نشان می دهد یک بازی امروز. بروکلین نتس در مقابل تورنتو رپتورز در آسمان ورزشی اصلی رویداد و آسمان عرصه ورزشی با پوشش با شروع در ساعت 9:00 به وقت انگلستان پخش خواهد شد.

اگر شما مشترک کامل آسمان نیستید، می توانید اکنون تلویزیون آسمان پاس ورزشی را با شتاب. این عبور در طعم روزانه، هفتگی و ماهانه می شود و ایده آل خواهد بود به شما اجازه می دهد فوتبال خود را تعمیر کنید. تلویزیون در حال حاضر در دستگاه های مختلف کار می کند، بنابراین شما می توانید بازی ها را بر روی تلفن خود را تماشا کنید, تلویزیون, لپ تاپ, قرص یا Chromecast. ویجت زیر را در آخرین معاملات برای تلویزیون در حال حاضر به گاندر ببینید.

بقیه بازی ها در لیگ NBA پاس در انگلستان پخش خواهد شد. خبر خوب این است که شما می توانید یک محاکمه هفت روزه رایگان از این سرویس دریافت کنید و سپس آن را یک هزینه یک آف برای تمام پلی آف، با شروع از £ 42.99. تو ميتوني بري تماشا کني NBA.com ثبت نام کنم

nba پلی آف 2020 پیش نمایش

NBA فصل خود را در یک "حباب" در اورلاندو، فلوریدا در دنیای ورزشی گسترده والت دیزنی آغاز کرد. با وجود برخی از اوایل شبهه ، NBA انجام داده است کار با شکوه در گرفتن به عمل. پس از برخی از بازی ها برای نهایی کردن موقعیت های حذفی، ما در نهایت آماده برای گرفتن دو پایان کسب و کار از فصل.

دو تیم لس آنجلس، لیکرز و کلیپرز مورد علاقه برای آوردن جایزه لری اوبراین به مرکز استیپلز مشترک خود را، در حالی که Bucks میلواکی مورد علاقه برای بیرون آوردن از کنفرانس شرق است.

با این حال ، تنظیمات غیر معمول و عدم مزیت دادگاه خانه می تواند تا مقداری از یک همسطح و پرتاب برخی از شگفتی. پورتلند تریلبلیزرز به بازی حذفی در مد نمایشی با دامین لیلارد نشان دادن برخی از شکل باور نکردنی از راه اندازی مجدد خراش. آنها می تواند شوک بزرگی با انداختن LeBron جیمز و لیکرز در دور اول باعث شود.

در کنفرانس شرق، این به طور مشابه باز است، با تورنتو، بوستون و میامی همه انتظار می رود به لیگ حاکم MVP Giannis Antetokounmpo و Bucks جهنم از مبارزه برای یک نقطه در پایانی.

هر سری حذفی یک سری ۷ بازی باقی می ماند، بنابراین ما هفته ها بازی داریم که هنوز هم در آن آمده است، در آنچه وعده می دهد که منحصر به فرد ترین و جذاب ترین سری حذفی از تمام زمان ها.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن