CES رفتن تمام دیجیتال برای 2021: کدام تکنولوژی کنفرانس بعدی ؟

CES 2021 خواهد شد در نظر گرفتن محل به عنوان یک آنلاین-تنها رویداد در ژانویه آینده مصرف کننده فن آوری ارتباط (ف

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

CES 2021 خواهد شد در نظر گرفتن محل به عنوان یک آنلاین-تنها رویداد در ژانویه آینده مصرف کننده فن آوری ارتباط (فرهنگ و هنر) امروز اعلام کرد.

این رویداد سالانه آورده است که با تکنولوژی علامت های تجاری از سراسر جهان با هم برای بیش از پنجاه سال خواهد خود را رها معمول لاس وگاس محل این سال در ادامه بهداشت جهانی نگرانی های اطراف Covid-19.

فرهنگ و هنر به طور معمول نقش میزبان ده ها هزار نفر از غرفه داران و مشتریان و رسانه ها در مرکز کنوانسیون لاس وگاس و در سراسر شهر هر سال در ماه ژانویه – یک شاهکار است که دشوار خواهد بود به جلو و با خیال راحت با توجه به در جریان همه گیر.

مرتبط با: ما در تلویزیون و اسباب بازی ها و لپ تاپ ها از CES سال 2020

با توجه به فرهنگ و هنر از تمام دیجیتال کنفرانس اجازه خواهد داد که به جامعه فن آوری برای به اشتراک گذاشتن ایده ها, معرفی محصولات و شرکت در این رویداد از راحتی از خانه های خود و دفاتر در سراسر جهان است.

آنلاین شرکت کنندگان دریافت خواهد شد یک صندلی ردیف جلو به اطلاعیه مهم از طریق مجازی keynotes و کنفرانس ها دعوت به کشف محصولات و خدمات با محصولات ویترین و دموی زنده و قادر به تعامل با برندها و کسب و کار اتصال از طریق زنده تعاملات meetups و میزگرد.

مرتبط: بهترین گوشی

به نظر می رسد فرهنگ و هنر است که ساخت بیشتر از این فرصت را به آزمایش با تمام دیجیتال رویداد.

"برای نمایشگاه CES همه گیر به ما می دهد یک فرصت برای reimagine چگونه ما استفاده از پلت فرم ما به ارمغان بیاورد جامعه ما با هم در راه معنی دار و ما را قادر می سازد شرکت کنندگان برای دیدار با مشتریان خود و برای رسیدن به مخاطبان جدید" گفت: فرهنگ و هنر, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Gary Shapiro در یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در توییتر امروز.

انجمن در حال حاضر نشان داد که قصد دارد به ترکیب بهترین های فیزیکی و دیجیتال برای بعدی آن در شخص رویداد در سال 2022 و ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید چه این بدان معناست که سالانه همایش فن آوری.

CES 2021 را آنلاین در هفته اول ژانویه سال آینده است. این یکی از بسیاری از فناوری بزرگ همایش به لغو و یا رفتن تمام دیجیتال از همه گیر جهانی آغاز شده است. نمایشگاه computex و E3 بودند هر دو تاثیر این سال به عنوان MWC.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن