CES 2021 خواهد شد در نظر گرفتن محل به عنوان یک آنلاین-تنها رویداد در ژانویه آینده مصرف کننده فن آوری ارتباط (فرهنگ و هنر) امروز اعلام کرد.
این رویداد سالانه آورده است که با تکنولوژی علامت های تجاری از سراسر جهان با هم برای بیش از پنجاه سال خواهد خود را رها معمول لاس وگاس محل این سال در ادامه بهداشت جهانی نگرانی های اطراف Covid-19.
فرهنگ و هنر به طور معمول نقش میزبان ده ها هزار نفر از غرفه داران و مشتریان و رسانه ها در مرکز کنوانسیون لاس وگاس و در سراسر شهر هر سال در ماه ژانویه – یک شاهکار است که دشوار خواهد بود به جلو و با خیال راحت با توجه به در جریان همه گیر.
مرتبط با: ما در تلویزیون و اسباب بازی ها و لپ تاپ ها از CES سال 2020
با توجه به فرهنگ و هنر از تمام دیجیتال کنفرانس اجازه خواهد داد که به جامعه فن آوری برای به اشتراک گذاشتن ایده ها, معرفی محصولات و شرکت در این رویداد از راحتی از خانه های خود و دفاتر در سراسر جهان است.
آنلاین شرکت کنندگان دریافت خواهد شد یک صندلی ردیف جلو به اطلاعیه مهم از طریق مجازی keynotes و کنفرانس ها دعوت به کشف محصولات و خدمات با محصولات ویترین و دموی زنده و قادر به تعامل با برندها و کسب و کار اتصال از طریق زنده تعاملات meetups و میزگرد.
مرتبط: بهترین گوشی
به نظر می رسد فرهنگ و هنر است که ساخت بیشتر از این فرصت را به آزمایش با تمام دیجیتال رویداد.
"برای نمایشگاه CES همه گیر به ما می دهد یک فرصت برای reimagine چگونه ما استفاده از پلت فرم ما به ارمغان بیاورد جامعه ما با هم در راه معنی دار و ما را قادر می سازد شرکت کنندگان برای دیدار با مشتریان خود و برای رسیدن به مخاطبان جدید" گفت: فرهنگ و هنر, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Gary Shapiro در یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در توییتر امروز.
انجمن در حال حاضر نشان داد که قصد دارد به ترکیب بهترین های فیزیکی و دیجیتال برای بعدی آن در شخص رویداد در سال 2022 و ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید چه این بدان معناست که سالانه همایش فن آوری.
CES 2021 را آنلاین در هفته اول ژانویه سال آینده است. این یکی از بسیاری از فناوری بزرگ همایش به لغو و یا رفتن تمام دیجیتال از همه گیر جهانی آغاز شده است. نمایشگاه computex و E3 بودند هر دو تاثیر این سال به عنوان MWC.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- Astell and Kern را SE200 برای اولین بار در جهان چند DAC دیجیتال پخش کننده های صوتی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- همچنین اوراکل نیز ظاهرا علاقه مند به TikTok
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- فارس نیوز حرف آخر آموزش دروس کنکور با جدیدترین تکنولوژی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- جدید سونی ZV-1 می تواند این دوربین مناسب برای یوتیوب vloggers
- چگونه به دانشجو تخفیف در حق بیمه Spotify در
- ویژگی های حریم خصوصی iOS 14 می تواند درآمد تبلیغ فیس بوک 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان.تبلیغاتآنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن این شرکت هشدار تبلیغ کنندگان خود را که آنها در واقع ممکن است در نهایت دیدن افت 50٪ در درآمد. دلیل این است که در iOS 14، اپل به کاربران این گزینه را می دهد تا از ردیابی تبلیغات کاربران در سراسر برنامه ها و وب سایت ها جلوگیری کنند. در نتیجه کاربران احتمالا ً شروع به دیدن تبلیغات کمتر هدفمند/شخصی شده خواهند کرد.به گزارش فیس بوک، «در حالی که کمی کردن تاثیر بر ناشران و توسعه دهندگان در این مرحله با ناشناخته های زیادی دشوار است، در آزمایش شاهد کاهش بیش از 50 درصدی درآمد ناشر شبکه مخاطبان زمانی بوده ایم که شخصی سازی از کمپین های نصب آگهی تلفن همراه حذف <em>شد. در واقعیت،</em> تاثیر بر شبکه مخاطبان بر iOS 14 ممکن است بسیار بیشتر باشد، بنابراین ما در حال کار بر روی استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت برای حمایت از ناشران از طریق این تغییرات هستیم."iOS 14 در حال حاضر برای انتشار این پاییز آینده احتمالا در کنار اعلام آی فون آینده اپل 12 دستگاه میله. <!-- Web Push subscription button--> در زمینه اپل >تلفن همراه. اطلاعات بیشتر در مورد فیس بوک, iOS, Ios 14 و حریم خصوصی. منبع: 9to5mac <i></i> 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ کنندگان معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان. آنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن شرکت هشدار [...]