برندگان & بازنده: اپل آمار با یک سه گانه whammy در حالی که Spotify در nabs یک کلید پیروزی

توسط ژوپیتر آن بوده است تا یک هفته پر مشغله در دنیای تکنولوژی! با وجود ادامه مستند را دیده ایم همه چیز را از ت

توسط POSHTIBANNEWS در 4 خرداد 1399

توسط ژوپیتر آن بوده است تا یک هفته پر مشغله در دنیای تکنولوژی! با وجود ادامه مستند را دیده ایم همه چیز را از تسلا سایبر کامیون الهام گرفته از گوشی های هوشمند به بالا-درجه یک بازی جدید پردازنده صحنه.

اما در این آبشار از اخبار و راه اندازی شده اند وجود دارد بسیار روشن برندگان و بازندگان دنیای تکنولوژی با اپل داشتن شده است با آمار غیر معمول سخنرانی دراز وشدیداللحن اخبار بد و Spotify در برای یک بار به ثمر رساند و یک پیروزی بزرگ بیش از یکی از بزرگترین رقبا.

مرتبط: بهترین CPU Intel

برنده: Spotify با توقیف یکی از اپل پادکست بزرگترین نامها

این هفته Spotify در به ثمر رساند یک کلید پیروزی با امضای Joe Rogan Experience بر روی یک منحصر به فرد چند سال معامله است.

این یک پیروزی بزرگ برای Spotify در برای کسانی که در خارج از این می دانم که نشان می دهد یکی از محبوب ترین پادکست در جهان متصلب گزارش 190 میلیون محبوبیت یک ماه در سال 2019 در آن خانه سابق اپل پادکست.

معامله به معنای اپل را از دست خواهد داد نشان می دهد که در دسترس خواهد بود به صورت رایگان در Spotify از 1 سپتامبر.

به مسائل بدتر حرکت نیست پایان Spotify پادکست رشد آرمان. این شرکت گزارش شده است کار کردن با تعداد زیادی از دیگر نام های بزرگ از جمله رئیس جمهور سابق آمریکا اوباما شرکت تولید شده است.

اگر آن را موفق, این می تواند یک نیش اپل سود با آن در حال حاضر یکی از بزرگترین بازیکنان در پادکست بازار است.

مرتبط: بهترین هدفون

بازنده: اپل برای انواع دلایل

از دست دادن Joe Rogan Experience یکی از سه بزرگ ضربات اپل در این هفته است. در بالا از دست دادن آن شاهد حملات جدی در شهرت خود را به عنوان "امن" شرکت با تکنولوژی و منفی صنعت rumblings در مورد آن افسانه iPhone 12 ضربه سرفصل.

اولیه رخ داده است که اپل whistleblower Thomas le Bonniec دوباره ظهور به کوه تازه حمله به شرکت شیوه های امنیتی. به طور خاص او با ارسال نامه ای به اروپا و حفاظت از داده ها تنظیم کننده حمله به آنها را برای آنچه که او به عنوان "عدم اقدام" علیه شرکت.

برای آن دسته از دانش Bonniec سابق اپل پیمانکار که کمک کرد تا یک سوت در این شرکت با استفاده از کاربران Siri ضبط شده است. این خبر می تواند طلسم مشکل برای اپل اگر سازمان ها و مشتریان شروع به گوش دادن به این شرکت به طور مداوم به بازار عرضه شده آن "تمرکز" در حریم خصوصی به عنوان یک تفاوت کلیدی و نقطه فروش برای محصولات خود است.

اگر که اتفاق می افتد و امنیت نخواهد بود تنها چیزی که به طور بالقوه قرار دادن خریداران زمانی که آی فون 12 می رسد بعد از این سال اگر صنعت rumblings در حال به باور. به طور خاص, گزارش شکست که مسائل مربوط به عرضه این معنی است که در حال حاضر تایید نشده گوشی ممکن است در ابتدا کشتی بدون هیچ گونه هدفون در جعبه.

ما هرگز طرفداران کابلی Earpods که نمی سالخورده اما نه از جمله هر نوع هدفون با یک تلفن است که شما به احتمال زیاد هزینه در بیش از £600 احساس می کند کمی شیطان است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن