Stadia کنترل خواهد شد در حال حاضر کار به صورت بی سیم بر روی دستگاه های آندروید

در حالی که سیمی کنترل در صفحه اصلی کنسول قابل قبول است آن است که کمی عجیب و غریب وقتی که می آید به تلفن همراه

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

google stadiaدر حالی که سیمی کنترل در صفحه اصلی کنسول قابل قبول است آن است که کمی عجیب و غریب وقتی که می آید به تلفن همراه از آنجا که این بدان معنی است که آن را می سازد آن را کمتر قابل حمل و کمی بیشتر clunky زمانی که تنظیم آن. به اندازه کافی عجیب, بی سیم, پشتیبانی از Google مراکز کنترل برای دستگاه های آندروید در دسترس نیست در راه اندازی اما تغییر کرده است.

تبلیغات

اگر شما در بازی استادیوم بازی ها اغلب بر روی گوشی آندروید خود را به شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که گوگل اعلام کرده است که آنها در حال حاضر قادر به استفاده از مراکز کنترل به صورت بی سیم بر روی دستگاه خود اندیشه. این خواهد آمد در قالب یک به روز رسانی Stadia برنامه که منتشر خواهد شد در تاریخ 30 ژوئن به طوری نگه داشتن چشم را برای آن.

به گفته گوگل "به بازی بازی خود را با مراکز کنترل به صورت بی سیم راه اندازی تلفن خود را و خود را Stadia کنترل در همان شبکه Wi-Fi راه اندازی یک بازی و به دنبال جفت شدن دستورالعمل های روی صفحه نمایش. این که آسان!" این به این معنی است که اگر شما استفاده می شود که برای اتصال کنترل خود را با استفاده از کابل USB شما دیگر نمی خواهد نیاز به انجام است که با شروع از امروز.

به روز رسانی در حال حاضر باید زندگی می کنند بنابراین نگه داشتن چشم را برای آن عنوان در گوگل, به روز رسانی, همه شما باید انجام دهید این است راه اندازی این بازی شما می خواهید بازی به دنبال دستورالعمل های روی صفحه نمایش و شما خوب به آن بروید.

در زمینه تلفن های همراه >بازی های. بیشتر بخوانید درباره آندروید گوگل و استادیوم. منبع: جامعه.stadia



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن