این مرورگر پلاگین باعث می شود مطمئن شوید که وب سایت در واقع افتخار سیاستهای حریم خصوصی خود را

همه وب سایت و خدمات آنلاین به طور معمول باید یک سیاست حفظ حریم خصوصی ارسال شده بر روی وب سایت خود را برای کارب

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399
همه وب سایت و خدمات آنلاین به طور معمول باید یک سیاست حفظ حریم خصوصی ارسال شده بر روی وب سایت خود را برای کاربران به عنوان خوانده شده. این اساسا به تشریح کاربر از چه سایت و یا خدمات انجام خواهد شد با اطلاعات آن بر شما چه نوع از حریم خصوصی شما خواهد بود موافقت می دهد تا با استفاده از آن خدمات ،
تبلیغات

که همه به خوبی و خوب است اما این تنها بر روی سطح. اگر در وب سایت شرکت و یا خدمات پردازش اطلاعات خود را در یک راه کاملا متفاوت از آنچه که سیاست خود را می گوید ؟ اگر یک وب سایت مورد نیاز شما را به ارسال آدرس ایمیل خود را هنگامی که آن سیاست حفظ حریم خصوصی باعث می شود هیچ اشاره ای? خوشبختانه محققان از دانشگاه واترلو در استان انتاریو ایجاد یک افزونه مرورگر به نام Mitigator که تلاش برای اطمینان حاصل شود که وب سایت سیاست حفظ حریم خصوصی است که در واقع مفتخر بودن.

با توجه به ایان گلدبرگ یک واترلو استاد و همکاری نویسنده این مقاله در Mitigator, "کاربران Mitigator می دانید که آیا خود را داده است که به درستی محافظت می شود موفق و فرآوری شده در حالی که این شرکت ها بهره مند خواهد شد که مشتریان خود را خوشحال و با اعتماد به نفس بیشتری که هیچ چیز نامطلوب در حال انجام است با داده های خود را."

در گذشته شرکت های مختلف آمده اند زیر آتش با توجه به rewording خود را به سیاست حفظ حریم خصوصی است که یا ساخته شده چیز بیشتر مبهم و یا ساخته شده آن را مانند به نظر می رسد که کاربران دادن تا بیشتر از آنها به توافق. که می شود گفت به نظر نمی رسد که قادر خواهد بود برای دانلود Mitigator فقط رتبهدهی نشده است, اما آن را برای تلفن های موبایل مانند یک فرض جالب و امیدوارم از آن خواهد شد در نهایت.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره حفظ حریم خصوصی. منبع: uwaterloo.ca



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن