Coronavirus به معنی تغییرات بزرگ برای FSA و HSA حساب

آیا شما از هزینه های قابل انعطاف حساب (FSA) و یا حساب پس انداز سلامت (HSA) که در آن شما در حال stashing پول مع

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

آیا شما از هزینه های قابل انعطاف حساب (FSA) و یا حساب پس انداز سلامت (HSA) که در آن شما در حال stashing پول معاف از مالیات برای کمک به پرداخت برای هزینه های پزشکی?

اگر وجود دارد برخی از تغییرات اخیر قوانین در اطراف صرف پول است که شما نیاز به دانستن در مورد.

قوانین جدید به انعطاف پذیری بیشتر به FSA و HSA بودجه

با تشکر از مقررات در مراقبت قانون — فدرال قانون تصویب شده در ماه مارس سال 2020 برای کمک به مردم, امداد رسانی در پی اثرات این بیماری همه گیر کوروناویروس — خود را FSA و HSA دلار در حال حاضر یک کمی آسان تر به صرف.

قوانین جدید اساسا معنی است که شما دیگر نیاز به تجویز پزشک به استفاده از این حساب برای خرید برخی بیش از حد داروهای. شما همچنین می توانید با استفاده از این بودجه برای خرید محصولات بهداشتی زنانه.

در اینجا لیستی از آیتم های شما در حال حاضر می تواند استفاده از FSA و HSA بودجه برای خرید بدون نسخه با توجه به CVS:

  • ضد درد مانند تیلنول و Advil
  • حساسیت به داروها مانند Zyrtec, Claritin و Allegra
  • Cold & flu پزشکی مانند Mucinex و Nyquil

و مراقبت عمل به طور خاص اشاره به این محصولات زنانه به عنوان واجد شرایط:

  • تامپون
  • پد
  • آستر
  • فنجان
  • اسفنج
  • "سایر محصولات مشابه با توجه به قاعدگی"

برای استفاده کامل از قوانین جدید شما می خواهید به انجام چند چیز است:

1. با توجه به مقررات در مراقبت عمل تغییرات عطف به ماسبق از 1 ژانویه تا سال 2020 است. که بدان معنی است که اگر شما خریداری کرده اید هر یک از این محصولات در این سال و هنوز هم رسید, شما به احتمال زیاد می تواند بازپرداخت شود. شما فقط نیاز به ارسال فرم های مناسب برای طرح خود مدیر.

2. به همین ترتیب به جلو رفتن اگر شما خرید این محصولات خود را با استفاده از FSA یا HSA کارت مطمئن شوید که برای نجات خود رسید در صورت وجود هر گونه سوال در مورد واجد شرایط بودن خود را خرید. اگر شما نیاز به ارائه رسید برای بازپرداخت نگه داشتن همه آنها را در یک فایل و به یاد داشته باشید به ادعا می کنند که پول به صورت دوره ای.

3. نگاهی به در چگونه شما بودجه خود را FSA یا HSA حساب. اگر شما تا به حال در میان بیش از حد داروها یا محصولات زنانه به چقدر شما صرفه جویی در شما ممکن است بخواهید برای افزایش سهم خود را.

تبلیغات

4. به یاد داشته باشید که FSA بودجه "استفاده از-آن-یا-از دست دادن-آن" به معنی هر گونه پول شما صرف نیست در تقویم سال از دست داده است. مطمئن شوید که شما به حداکثر رساندن سهم خود را که ممکن است به معنای انجام یک کمی برنامه ریزی است. اگر شما به خودتان پیدا کنید با مازاد نزدیکی پایان سال 2020 در نظر کردن در مجاز خرید به طوری که پول ندارد به هدر.

به یاد داشته باشید این است که پول شما به دست آورده و می تواند صرفه جویی مالیاتی-رایگان — اجازه ندهید این فرصت را به هدر!


سوالات بیشتر در مورد جدید FSA و HSA قوانین و یا هر چیز دیگری مصرف کننده مربوط است ؟ در حالی که ما نمی توانیم در حال حاضر قبول تماس های تلفنی به ما مصرف کننده اقدام مرکز خط تلفن ما هنوز هم می توانید پول شما پاسخ به سوالات! بازدید clark.com/cac برای ارسال سوال خود را و یک مصرف کننده اقدام مرکز داوطلب تماس شما در اسرع وقت.


مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن