ارباب حلقه ها: Gollum – تصاویر ارائه اولین نگاه اجمالی در نسل بعدی ماجراجویی

اعلام ارباب حلقه ها: Gollum در زمان بسیاری از علاقهمندان به بازی با تعجب. در اینجا راهنمای کامل ما به همه چیز

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

اعلام ارباب حلقه ها: Gollum در زمان بسیاری از علاقهمندان به بازی با تعجب. در اینجا راهنمای کامل ما به همه چیز ما می دانیم در مورد اکشن-ماجراجویی عنوان تا کنون از جمله تاریخ انتشار, اخبار, تریلر, گیم پلی, و بیشتر.

Gollum مرکزی به طرح ارباب حلقه ها, اما او نمی تواند شخصیت اول یک فن را انتخاب کنید را به صورت مستقل را تجربه کنند. با اینحال, آن را بسیار جالب انتخاب و ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید که چگونه توسعه دهندگان, Daedalic Entertainment, دوباره تصور شخصیت نمادین.

ارباب حلقه ها: Gollum اخبار – تصاویر جدید ظهور برای آینده ماجراجویی

آمدن حسن نیت ارائه میدهد از Gamestar.de انتخاب تصاویر برای ارباب حلقه ها: Gollum را به نظر می رسد آنلاین ما ارائه مناسب برای اولین بار نگاه اجمالی در نسل بعدی آزاد است. شما می توانید آنها را بررسی کنید برای خودتان زیر و یا یک انتخاب بزرگتر در لینک بالا:

Gollum Gollum

چه ارباب حلقه ها: Gollum?

این بازی اکشن و ماجراجویی را ببینید بازیکنان فرض نقش Gollum و دیگر شخصیت – Smeagol. معرفی شخصیت تقسیم را باید برای یک گیم پلی غیر معمول پویا و یک راه منحصر به فرد از سبک بازی های اخلاقی تصمیم گیری.

ما شاهد جنگ بین دو شخصیت بازی در سینمایی سه گانه که در آن Gollum (و Smeagol, بدیهی است) به تصویر کشیده شده توسط Andy Serkis. Gollum اساسا بد شخصیت های خراب و توسط یک حلقه در حالی که Smeagol, است, اصلی, بیشتر همدلانه شخصیتی است که گاهی اوقات حباب به سطح.

حوادث این تفرج به دنبال خواهد داشت Gollum او پس از برخورد به یک حلقه اما قبل از این حوادث است که بینندگان به دنبال در فیلم سام و فرودو پس از تقسیم از یاران. بنابراین ما تصور کنید که هر دو جدید و شخصیت های موجود را ظاهر در طول مبارزات انتخاباتی.

مرتبط با: 5 پلی استیشن مقابل ایکس باکس سری X

Lord of the Rings Gollum  

ارباب حلقه ها: Gollum — تاریخ انتشار و سیستم عامل

متاسفانه این یکی از ما در حال رفتن به باید صبر کنید در حالی که برای. Daedalic فقط اذیت کردن ما در حال حاضر با آزادی کامل انتظار می رود از سال 2021 در سراسر PS5, ایکس باکس سری X و کامپیوتر.

به نظر می رسد که 2021 تاریخ راه اندازی خواهد شد برنامه ریزی شده همزمان با آمازون آن رها تلویزیونی را در ارباب حلقه ها. میانه زمین خواهد بود خبر بزرگ یک بار دیگر ما فقط امیدوار سریال و بازی بهتر از هابیت سه گانه است.

ارباب حلقه ها: Gollum — تریلر و مفهوم هنر

چون Gollum است که تا کنون از انتشار ما را دریافت نکرده اند یک تریلر نشده است. در حال حاضر ما باید با مقدار کمی از مفهوم هنر و ایده جالب که Daedelic ممکن است تغییر سنتی ایده از آنچه Gollum به نظر می رسد.

مدیر Mathias فیشر, گفته مجله Edge: "تالکین نمی دهد یک اندازه reference for Gollum برای شروع, بنابراین در اولین تصاویر او را عظیم! او مانند یک هیولا در حال ظهور از باتلاق."

Daedalic Entertainment مدیر عامل کارستن Fichtelmann افزود: "وقتی که می آید به اشکال و رنگ ما قطعا سعی کنید برای تولید چیزی است که یک بیانیه است."

گفت: در مفهوم آرم Daedalic تولید Gollum به نظر می رسد کاملا مانند تصورات قبلی از شخصیت. آن را مانند روز های اولیه هر چند این مدل شخصیت می تواند به راحتی دور انداخته شود.

مرتبط با: فاینال فانتزی 7 بازسازی نقد و بررسی

تصویر های اعتباری: Daedalic Entertainment

ارباب حلقه ها: Gollum گیم پلی — چه کاری می تواند ما انتظار دارند ؟

یک نگاه در پشت کاتالوگ Daedalic Entertainment ما نشان می دهد که این می تواند کاملا متفاوت از ارباب حلقه ها سازگاری از گذشته است. و یا حداقل آن متفاوت خواهد بود از شناخته شده ترین مطالب به زیر ژانر: فیلم tie-ins و اخیر سایه موردور سری.

با توجه به Daedalic وب سایت توسعه "تمرکز قوی در روایت بازی" — به طوری که ما ممکن است بیشتر داستان محور کمتر عمل بسته بندی شده ورود به ارباب حلقه ها جهان. به ویژه هنگامی که در مقایسه با اکثر بازی های اخیر مجموعه در میانه زمین سایه موردور و سایه جنگ.

Daedalic کار کرده اند و در بازی از انواع ژانرهای با تمرکز خاص بر نقطه و ماجراجویی را کلیک کنید. اخیر بازی استراتژی, یک سال از بارش باران نیز قابل توجه علاوه بر این به فهرست خود را. به طور کلی ما در حال گرفتن این تصور که این خواهد بود که بیشتر متفکر علاوه بر ارباب حلقه ها بازی افسانه هاو روایات قومی.

مرتبط با: Cyberpunk 2077

Lord of the Rings Gollum  

این است که قطعا با حمایت یک نظر از Fichtelman گفت که هالیوود گزارشگر: "هدف ما این بود که به ارائه یک تجربه داستان سرایی. حدود چهار سال پیش من گرفتار Middle-earth شرکت در برکلی شاید مانند پیتر جکسون را 20 سال پیش من و گفت: ما علاقه مند هستید در صدور مجوز ارباب حلقه ها... بعد از مذاکرات روشن بود که تالکین و مستغلات نگاه برای یک شرکت است که قادر به انجام چیزی است که بیشتر داستان-جهت گیری از برخی از محصولات دیگر که بیرون آمد بیش از سال گذشته است."

Fichtelman همچنین توضیح داد که متخاصم شخصیت Gollum و Smeagol خواهد بود مرکزی برای این بازی است. او گفت: "شما در حال حاضر که جنگ در شخصیت دو صدای صحبت کردن به شما به طور مداوم که بدان معنی است که وجود دارد یک دلیل خوب وجود دارد تصمیم گیری را در بازی: Smeagol تصمیم گیری و یا Gollum تصمیم گیری است."

ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید که چگونه این پویا کار می کند اما در حال حاضر وجود ندارد, اطلاعات بیشتر. ما خواهید بود به روز نگه داشتن با تحولات و به روز رسانی این صفحه که ما انجام می دهیم بنابراین سازمان دیده بان این فضا است.

چه چیزی شما را به دیدن از ارباب حلقه ها: Gollum? اجازه دهید ما می دانیم در Twitter و Facebook @trustedreviews!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن