48 ساعت با Sony Xperia 1 دوم: 4 چیزهایی که ما متوجه شده ایم که تا کنون

ما در نهایت ما دست روی Sony Xperia 1 II و آن را در حال حاضر قرار داده و از طریق paces خود را برای بررسی کامل م

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

ما در نهایت ما دست روی Sony Xperia 1 II و آن را در حال حاضر قرار داده و از طریق paces خود را برای بررسی کامل ما.

تا که می رسد در اینجا برخی از افکار من بود و از من چند روز اول با سونی جاه طلبانه تا سال 2020 گل سرسبد.

1. این است که به دنبال بهترین گوشی سونی تا به امروز

سونی ممکن است رفته اند, به عنوان وحشی با Xperia 1 II طراحی به عنوان آن را با PS5, اما این است که هنوز هم یک گوشی واقعا زیبا است که بسیار خوب ساخته شده است. آن را بسیار بلند به لطف 21:9 صفحه نمایش که ممکن است قرار دادن برخی از کردن, با این حال طرف تخت به کمک آن نشستن به راحتی در دست خود را.

شما همچنین یک جک هدفون در بالا بسیار خوب خازنی سنسور اثر انگشت در سمت و شاتر دوربین را فشار دهید – تمام ویژگی های که در حال از دست رفته خاموش بالا ترین گوشی های آندروید این روز است.

2. 21:9 صفحه نمایش چشمگیر است حتی اگر آن را می سازد گوشی کمی سخت به نگه دارید

هنگامی که شما بیش از اندکی تداخل بلند صفحه نمایش به ارمغان می آورد, واقعی, با کیفیت صفحه نمایش بسیار عالی است – به خصوص اگر شما در حال بزرگ به تماشای رسانه ای بر روی گوشی شما.

این تنها گوشی که بسته 4K OLED صفحه نمایش کامل HDR 10 بیت رنگ را پشتیبانی می کند. آن نیز خندق شکاف به طور کامل برای یک صفحه نمایش کامل با هیچ حواس او را پرت.

در حالی که آن را سخت به اطلاع رزولوشن 4K در یک صفحه کوچک آتش تا سازگار ویدئو در یوتیوب و وضوح باعث می شود به خودی خود قابل توجه است. این است که یک صفحه نمایش عالی برای رسانه ها و برای تماشای 21:9 مطالب در Netflix بکشد. این صفحه نمایش بلند معنا شما کشش زیادی 16:9 یا 18:9 محتوای مناسب برای جلوگیری از میله های سیاه و سفید ،

بزرگ از دست رفته ویژگی های سریع نرخ تجدید مانند 120Hz دیده می شود در سامسونگ کهکشان S20 و وان پلاس 8 Pro. با Xperia 1 II صفحه نمایش تازه در 60 هرتز و وجود دارد برخی از نرم افزار ترفند به برخی از چیزهایی که به نظر می رسد نرم و صاف. این است که واقعا در از دست دادن برای تماشای ویدئو با این حال شما آن را متوجه در حالی که بازی.

3. دوربین سونی جانبازان را مانند جدید سینما Pro Photo Pro نرم افزار

سونی به ارمغان آورده است برخی از آن آلفا سری دوربین های DNA برای Xperia 1 II با علاوه بر این از دو نرمافزار: سینما Pro Photo Pro.

سینما Pro یک ویدیو متمرکز برنامه در حالی که عکس Pro نرمال بزند. هر دو آینه نزدیک UI از آلفا سری از دوربین ها و به شما دسترسی سریع به انبوه گزینه های سفارشی سازی و در عمق ترفند. همه گزینه های خود را به طور مداوم قابل مشاهده بنابراین شما می توانید تغییر رزولوشن و فریم در ثانیه بدون تعمق عمیق به تنظیمات.

دوربین واقعا به خود می آید زمانی که شما با استفاده از این برنامه ها است. آن را نمی ممکن است بهترین دوربین در گوشی های هوشمند و هنگامی که شما در حال عکسبرداری در حالت خودکار اما در دست کسی که می داند آنچه که آنها در حال انجام آن می توانید رتبه بسیار خوب جرقه بزند با Photo Pro نرم افزار. دیگر آلفا اضافات مانند ردیابی چشم و سایه چشم, تمرکز, نیز به خوبی کار می کنند.

مرتبط با: بهترین گوشی های

4. فیزیکی حسگر اثر انگشت در-نمایش در نسخه های هر زمان

من نوشت: یک قطعه جداگانه در این, اما لازم به ذکر است دوباره – من خوشحالم که سونی رفت و با یک فیزیکی حسگر اثر انگشت به جای استفاده از یک صفحه نمایش گزینه است. سنسور به خاک سپرده شده است و در داخل power را فشار دهید و من آن را پیدا کرده اند به مراتب بیشتر پاسخگو نسبت به در صفحه نمایش جایگزین.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن