کهکشان برابر 2 است راه هیجان انگیز تر از Galaxy Note 20

تابستان است که در اینجا و وجود دارد بسیاری از گوشی های انتظار ضربه صحنه بیش از چند ماه آینده. هیچ کدام خواهد ب

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

تابستان است که در اینجا و وجود دارد بسیاری از گوشی های انتظار ضربه صحنه بیش از چند ماه آینده. هیچ کدام خواهد بود بیشتر با مشخصات بالا از سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 سری.

اعلام خواهد شد در طول یک آنلاین-تنها رویداد در ماه اوت است که می تواند همچنین Galaxy Tab S7 آن اولین تکرار بعدی توجه داشته باشید 'فبلت' خواهد بود, قدرتمند, احتمال, بسیار زیبا, تلفن, خواهد شد که یک بار دیگر به نمایش گذاشتن S Pen بهترین امکانات. اما سامسونگ گوشی من چشم من.

که جایزه آرزو به جای آن می رود به کهکشان برابر 2 – یکی دیگر از گوشی ما در حال انتظار برای دیدن در رویداد Unpacked.

اصلی Galaxy برابر شد اولین بار واقعا توده-بازار تاشو دستگاه و حتی اگر آن را در بسیاری از راه های آن را کردم من هیجان زده در مورد foldable آینده. به همین دلیل است که من نمی تواند حاوی شور و هیجان من در مورد دوم-gen محصول است که می تواند در رفع این اصلی است متداول.

وجود دارد چند واضح مناطق سامسونگ نیاز به بهبود با برابر 2. مهمتر از آن باید بسیار قوی تر و هم از نظر صفحه نمایش و به طور کلی ساخت. در سال گذشته راه اندازی اره برابر با تاخیر توسط ماه با توجه به مسائل با صفحه نمایش و آن را به نظر می رسد مانند آن خصلت هرگز به طور کامل دور شده اند. من اعتماد به نفس سامسونگ می توانید از سمت راست این اشتباهات عمدتا از آنجا که ما دیده ایم کمی به اشتباه با Galaxy Z تلنگر – نام تجاری دوم foldable دستگاه.

Samsung Galaxy Fold

Galaxy برابر

قیمت نیز باید به آن آمده. نقطه ورود نیاز به مراتب پایین تر اگر foldable دستگاه در حال رفتن به دریافت هر نوع جریان اصلی مورد توجه است. شایعات پیشنهاد کرده اند که برابر 2 نخواهد بود کاملا به عنوان گران به عنوان $2000 اصلی و با توجه به سامسونگ تا به حال یک سال فوق العاده با تکنولوژی که را حس می کند.

اما آنچه من در مورد هیجان زده است که فقط با استفاده از یک گوشی تاشو دوباره – و یکی که امیدوارم آن را کمی بیشتر جلا. وجود دارد به اندازه کافی منحصر به فرد به اندازه کافی جالب و جدید به اندازه کافی در مورد اصلی برابر برای کمک به من فراموش کردن مسائل و فقط لذت بردن از با استفاده از آن. تاشو آن را زمانی که من می خواستم به خواندن و یا تماشای یک ویدیو و نگه داشتن آن بسته به سرعت جواب تماس بگیرید.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

من هم یک احساس است که توجه داشته باشید سری نیست کاملا آنچه در آن بود. این استفاده می شود و سامسونگ گوشی هایی که طعنه چه بود در آینده بیشتر تجاری-دوستانه 'S' خط زیر سال, هر چند آن را در حال حاضر به نظر می رسد مانند آن را از راه دیگری در اطراف و توجه داشته باشید به سادگی می شود ویژگی های trickled پایین شاخص S تلفن. آن را نمی کند حتی به اندازه منحصر به فرد استفاده از آن یک بار هم به عنوان تمام گوشی های سامسونگ در حال حاضر ،

S Pen کنار سامسونگ در حال رفتن به مجبور به انجام بسیاری به Galaxy Note 20 به طور کلی بهتر است گوشی که بسیار عالی کهکشان S20 Plus و به همین دلیل برابر 2 طول می کشد تاج به عنوان پیش بینی ترین نسخه از این شایعه اوت

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن