کلارک باید بشنود مشاوره اگر کروز خود را لغو شده است

با صنعت کروز در انتظار نگه داشته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس تیم کلارک بوده و گرفتن مقدار زیادی از سوال

توسط POSHTIBANNEWS در 14 اردیبهشت 1399

با صنعت کروز در انتظار نگه داشته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس تیم کلارک بوده و گرفتن مقدار زیادی از سوالات از افرادی که رزرو کرده ام cruises که دیگر اتفاق می افتد.

بنابراین چه چیزی شما را اگر کروز خود را لغو شده است ؟ پول متخصص کلارک هوارد است برخی از مشاوره است که ممکن است شما را متعجب.

شما باید دریافت بازپرداخت و یا انتخاب کردن برای اعتبار جایزه اگر شما کروز لغو شود ؟

اگر کروز خود را نیز لغو می شود و خود را خط کروز ممکن است ارائه به شما دو انتخاب: هزینه کامل و یا اعتباری برای آینده کروز. برخی از خطوط کروز حتی وسوسه انگیز مردم با تا آنجا که 125% اعتباری همراه با آینده پردازنده کشتی اعتبارات است.

پس چه کلارک فکر می کنم شما باید انجام دهید اگر شما با توجه به گزینه بین جایزه های اعتباری و پول نقد ؟

"در اینجا حرکت شبیه چمچه زنی: قبل از من گفت:" هی آنها به شما ارائه 20 درصد یا هر چیز اضافی چرا شما آن را?' در حال حاضر من واقعا فکر می کرد که راه. آنچه من نشان می دهد به جای آن این است که شما را به پول" او می گوید.

"دلیل آن این است که ما فقط نمی دانم — پس از کروز خطوط ثابت شده است نه برای اینکه واجد شرایط برای هر [ایالات متحده] کمک دولت — که برای رفتن به آن را و چه کسی را نه. بنابراین من ترجیح می دهم شما را به پول نقد."

اما کلارک می گوید: یقین داشتن کسانی که دلار را در جیب خود در مقابل اعتبار برای سفر آینده نیست و تنها دلیل او این موضع.

"وجود دارد یک عامل دیگری هم" او می گوید. "خطوط کروز به خوبی ممکن است باد هزینه آینده کشتی — انجام, خنده دار, پول حسابداری — دانستن است که بسیاری از مردم باید پول جایزه نشسته در حساب های خود را. آنها فقط شارژ بالاتر از قیمت خرده فروشی برای کشتی است."

اگر شما مطمئن نیستید آنچه شما خط کروز ارائه شده است و در اینجا لینک به فردی خود را لغو و بازپرداخت سیاست:

بیشتر محتوا از Coronavirus Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن