اتهام سریع: کشتن موسیقی بازی در آندروید حرکت احمقانه مسخره توسط گوگل

اگر شما یک کاربر آندروید یاست، احتمالاً ایمیلی دریافت کرده اید یا هشداری را در تلفن خود از Google دیده اید که

توسط POSHTIBANNEWS در 25 مرداد 1399

اگر شما یک کاربر آندروید یاست، احتمالاً ایمیلی دریافت کرده اید یا هشداری را در تلفن خود از Google دیده اید که به شما هشدار می دهد که سرویس پخش موسیقی آن در حال قطع شدن است.

حالا، برای اکثر مردم که خیلی غم انگیز نیست. به شماره های اشتراک پخش موسیقی در مقایسه با اپل، Spotify، یا جهنم آمازون نگاه کنید و خواهید دید که این موفقیت ی رایزن کننده ای نبود.

خوش بینترین ارقام تا به امروز نشان می دهد که آن را تنها شکست 15 میلیون مشترک نقاط عطف سال گذشته. که ممکن است به نظر می رسه عالی هستن اما اسپارکیف به بیش از 100 میلیون و اپل 50 میلیون دلار طبق آخرین پیش بینی ها داره بنابراین حتی یک سوم محبوب به عنوان رقیب مستقیم در سخت افزار و خدمات نیست.

اما برای من، این حرکت هنوز غم انگیز است. برای روشن شدن، این به این دلیل نیست که من فکر می کنم گوگل پلی موسیقی خوب است. انتخاب آن خوب است، اما آن را با Spotify یا اپل مطابقت نمی کند. UI clunky است و به طور کلی آن را به عنوان لذت بخش برای استفاده نیست. تنها جایزه این است که آن را برای قدیمی طلایی با کتابخانه های موسیقی محلی، با توجه به کلاه آپلود رایگان و مدیریت دانلود آسان آن بزرگ است.

به نظرمن غم انگیز است به خاطر بخش دوم پیام گوگل به کاربرانش. به طور خاص، بخشی که در آن می گوید "کاربران باید خرید خود را به یوتیوب موسیقی مهاجرت".

برای روشن شدن این است که معادل گوگل گفت :"خوب ما خلاص شدن از شر قدیمی ما ضرب و شتم تا Skoda، لطفا شروع به استفاده از رابین Reliant." مطمئن نیستید که دومی چه است؟ دلیلی برای این کار وجود دارد. اين يکي از بدترين ماشين هاست که تا حالا ساخته شده منظورم این است که به عکس زیر نگاه کنید، حتی چهار چرخ هم نداره...

مرتبط با : بهترین موسیقی جریان خدمات

تصویر اعتبار : اندرو استخوان از Weymouth ، انگلستان / CC توسط

موسیقی یوتیوب کاملا وحشتناک است. کتابخانه خوب است، اما رابط کاربر غیر ممکن است به حرکت، و جستجو - یک چیزی که شما فکر می کنید گوگل هرگز اشتباه می کنید - بی حس است.

سعی کنید به دنبال هر چیزی و شما ارائه خواهد شد مخلوط درهم و برهم از فیلم ها، آلبوم ها، پوشش می دهد، چیزهای مشابه صدا و هر چیز قدیمی گوگل فکر می کند مربوط است - من فقط می خواستم به گوش دادن به Meatloaf. راستش، رابط کاربري آمازون را به صورت بصری نشان می ده.

پس بی احترامی کامل ی وجود دارد که اجازه می دهد به راحتی به موسیقی ای که قبلاً برایش پرداخت کرده اید گوش کنید. برنامه موسیقی متعلق به شما را در یک زیربخش آپلود و آن را در جستجو شامل نمی شود. همچنین آن را برای دیدار با تنظیمات جستجو، تغییر سازماندهی می کند، و کل محتوای موجود در فرایند را به اشتباه برچسب می نهد. هنوز نمی توانم جایی را پیدا کنم که آن را قرار داده جیمی هندریکس من زندگی می کنند جلسات پس از نزدیک به یک ماه از جستجو.

مرتبط با : بهترین گوشی های آندروید

همچنین در حال حاضر فروشگاهی هم در آن وجود نداره، بنابراین شما می توانید یا مشترک یوتیوب موزیک شوید یا موسیقی خود را در جای دیگری دریافت کنید، که فقط احساس می کند گوگل به خاطر آن، این کار را فراموش کرده است.

کل تجربه به من به طور کامل خاموش با استفاده از گوگل در حال حاضر پخش موسیقی پیش فرض قرار داده است ، مجبور مرا به در نظر گرفتن اشتراک به Spotify -- چیزی که من می خواهم برای جلوگیری از انجام به عنوان یک جمع آوری وینیل مشتاق است که معتقد است در پرداخت هنرمندان برش عادلانه.

و به همین دلیل است که فکر می کنم تصمیم گوگل برای قطع موسیقی پخش یک تصمیم اساسا احمقانه است. درس برای کسب و کار زندگی مردمی : آیا ویندوز ویستا انجام نمی دهد و مشتریان خود را بر روی یک پلت فرم جدید تا زمانی که بهتر از سلف خود را مجبور به پایان می رسد هرگز به خوبی.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن