پیکسل 4a : شما باید در حالی که صبر کنید در واقع خرید گوگل جدید تلفن ارزان در بریتانیا

در نهایت، روز آمده است: گوگل پیکسل 4a یک چیز واقعی است و رسما اعلام شده است. با این حال، اگر شما مشتاق به بلند

توسط POSHTIBANNEWS در 25 مرداد 1399

در نهایت، روز آمده است: گوگل پیکسل 4a یک چیز واقعی است و رسما اعلام شده است.

با این حال، اگر شما مشتاق به بلند کردن جدید گوگل £ 349 پیکسل 4a و سپس شما ممکن است در برای صبر کنید اگر شما در بریتانیا زندگی می کنند. حتی اگر گوگل تلفن را اعلام کرده است - و شما می توانید بررسی کامل پیکسل 4a ما را بخوانید - آن را برای قبل از سفارش تا 10 سپتامبر در دسترس نخواهد بود، و شما آن را در دست خود را تا اکتبر 1. اين دو ماه بعد از اعلام کامل هاست در ایالات متحده آن را آنلاین با شروع یدلایمخیرات اوت 20 در دسترس باشد.

وقتی که ما برای اولین بار شنیدیم که این می تواند یک احتمال باشد، ما آن را کم عمق کردن. اما واقعا به نظر می رسد مانند مسائل زنجیره تامین نگه داشتن 4a پیکسل وجود دارد. شاید گوگل نمی خواست در یک همه گیر جهانی تلفن ی را منتشر کند، اما نمی توانست آن را بیشتر از این زیر پیچید.

جاده برای انتشار پیکسل 4a طولانی شده است. ما در اصل انتظار می رود که آن را در گوگل I / O و پس از آن شایعات دیگر اشاره کرد به انتشار تاریخ در ماه ژوئن و ژوئیه. حالا به نظر می رسد که ما همه چیز را در مورد آن می دانیم، اما نمی تواند آن را خریداری کنید.

مرتبط با : بهترین تلفن

با وجود اینکه پیکسل 4a اول اعلام شد, شما قادر خواهید بود برای خرید هر دو سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 و آیفون 12 قبل از پیکسل 4a بازدید قفسه. که حتی با آی فون 12 به احتمال زیاد اعلام رسمی خود را تا زمانی که برخی از ماه سپتامبر.

هنگامی که پیکسل 4a می رسد آن را به رخ کشیدن یک دوربین 12MP درست مثل پیکسل 4, 128GB ذخیره سازی, 6GB RAM و Snapdragon 730 چیپ ست. همچنین این بسته 5.8 اینچ پانل OLED, سنسور اثر انگشت فیزیکی در پشت و پورت هدفون.

پیش از سفارش در 10 سپتامبر شروع خواهد شد، با پیکسل 4a هزینه 349 پوند از طریق فروشگاه گوگل. آن را در یک رنگ سیاه و سفید تنها و 128GB اندازه خواهد شد تنها گزینه ذخیره سازی آمده است. همچنین نسخه XL در دسترس نیست.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن