اپل به نظر می رسد به دور یک ماه رایگان از محاکمه به اپل بازی های آنلاین

اپل, بازی برای کسانی که آشنا نیستند یک سرویس اشتراک است که در آن برای $4.99 در ماه مشترکین برای دسترسی به یک د

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399
اپل, بازی برای کسانی که آشنا نیستند یک سرویس اشتراک است که در آن برای $4.99 در ماه مشترکین برای دسترسی به یک دسته از بیمه و منحصر به فرد بازی است. ما مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از بازی ها می تواند یکی واقعا بازی در یک زمان و به عنوان مثل اپل ارائه شده است یک ماه آزمایشی رایگان برای مشتریان جدید است.
تبلیغات

اما به نظر می رسد که این شرکت می تواند به گسترش است که محاکمه. با توجه به ایمیل هایی که اپل در حال ارسال به برخی از سابق مشترکین به نظر می رسد این شرکت است که ظاهرا ارائه پارسه دوم ماه رایگان از محاکمه. با توجه به ایمیل "ما همیشه در حال اضافه کردن بازی های جدید و به روز رسانی به بازی تب بنابراین شما مطمئن برای پیدا کردن مقدار زیادی به عشق. بیا همه اضافات جدید با دیگر رایگان ماه است."

در این مرحله مشخص نیست که چگونه مشتریان ممکن است واجد شرایط برای دومین ماه رایگان. احتمالا هدف آن است که در مشتریان که در حال حاضر مشترک اما ما مطمئن هستیم که اگر شما می خواهم که نیاز به اشتراک و لغو اشتراک خود را به منظور واجد شرایط. برای مثال فرقه از مک ایان Fuchs دریافت این پیشنهاد را پس از پرداخت یک ماه قبل از لغو اشتراک خود را پس از آن می تواند راه را برای اپل به منظور جلب مشتریان را به پرداخت پول برای آن.

در یک راه آن است که در واقع نه اتصالات تبلیغاتی برای اپل بازی. وجود دارد بسیاری از بازی های است که تشویق علاقهمندان به نگه داشتن بازی با آنها ارائه روزانه ورود پاداش. برخی از بازی ها نیز ارائه خواهد شد پارسه پاداش بزرگ اگر آنها متوقف کردن بازی برای یک مدت زمان طولانی به عنوان راهی برای تشویق آنها به طوری که مانند ما گفت: این ارتقاء به نظر می رسد به جای مناسب برای یک سرویس بازی.

در زمینه اپل >بازی های. بیشتر بخوانید درباره اپل, بازی و برنامه های iOS. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن