اینتل اوو چیه؟

هنگامی که اینتل پردازنده های تلفن همراه جدید تایگر لیک خود را راه اندازی کرد، این شرکت همچنین فاش کرد که برنام

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

هنگامی که اینتل پردازنده های تلفن همراه جدید تایگر لیک خود را راه اندازی کرد، این شرکت همچنین فاش کرد که برنامه جدید اینتل اوو را راه اندازی خواهد کرد. اما دقيقا ً چيه؟

ما شرح عمیقی از ابتکار جدید زیر ارائه کرده ایم، بنابراین شما دقیقا می دانید که برندسازی اینتل اوو نشان دهنده چه چیزی است، و چرا شما باید در مراقب آن در لپ تاپ های آینده باشید.

اینتل اوو چیه؟

اینتل اوو دومین نسخه از برنامه آتنا اینتل است که در اصل یک برندسازی است که بر روی لپ تاپ ها یافت می شود که تعدادی از آزمایش های تعیین شده توسط اینتل را پشت سر می نهند. معیارهای جدید با پیشرفت های جدید دریاچه تایگر در ذهن تعیین شده است.

مشخصات Evo تعیین شده توسط اینتل عبارتند از:

سازگار پاسخگو بر روی باتری (متصل نیست)سیستم بیدار از خواب در کمتر از 1 ثانیه9یا بیشتر ساعت از عمر باتری دنیای واقعی بر روی سیستم های باFHD نمایش شارژ سریع با تا 4 ساعت شارژ در زیر 30 دقیقه بر روی سیستم های با صفحه نمایش FHD

همانطور که شما ممکن است متوجه, اینتل قدرت عملکرد در اینجا اولویت نیست, اما در عوض در قابلیت استفاده و عمر باتری که ویژگی های جذاب تر جهانی متمرکز شده است. اینتل همچنین جمعیت شناسی هدف خود را برای ابتکار اوو روشن کسانی هستند که به طور مداوم با استفاده از لپ تاپ در رفتن و وابسته به یک سیستم برای طیف وسیعی از وظایف.

این می تواند شامل کارگران اداری، دانش آموزان، و یا کسانی که فقط نیاز به یک لپ تاپ برای وظایف اساسی مانند چک کردن ایمیل، تماشای ویدئو و پر کردن در صفحات گسترده است. این بدان معناست که کسانی که می خواهند یک لپ تاپ بزرگ hulking است که می تواند از طریق ایجاد محتوای بالا پایان فروغ و بازی واقعا نباید مراقب نشان اینتل Evo.

مرتبط: اینتل ببر دریاچه

Intel Evo

پس چرا اینتل اینقدر کار در اوو گذاشته؟ ما این سوال را به Meilssa گرگ، رئیس تحقیقات تجربه کاربر در اینتل قرار داده است. او توضیح داد که اینتل اوو "اجازه خواهد داد که محاسبات در دسترس، قابل درک و مربوطه" برای کسانی که ممکن است در مشخصات فنی لپ تاپ ها مسلط نیست. این بدان معنی است که خریداران لپ تاپ بالقوه تنها نیاز به نگاه کردن برای نشان اینتل اوو به جای غواصی به مشخصات چرب نیتی.

ملیسا گرگ همچنین توضیح داد که اینتل چقدر تحقیقات انجام داده است تا الزامات نشان اینتل اوو را محدود کند. این مشخصات از هوای نازک plucked نیست، اما توسط تیم تحقیقاتی که صرف زمان زیادی را صرف تحقیق در رفتار کاربر تنظیم شده است. اینتل تحقیقات در مورد آنچه مردم نرم افزار اغلب استفاده می کنند، و همچنین چه نوع مکان هایی که مردم از لپ تاپ استفاده خواهند کرد، انجام داده است. اینتل حتی انجام تحقیقات برای پیدا کردن چگونه بسیاری از زبانه های مرورگر وب مردم به طور معمول یکی در هنگام گشت و گذار در وب نگه دارید.

مرتبط: صاعقه 4 چگونه است؟

اینتل همچنین مطمئن شده است که چنین آزمایش هایی به سادگی از طریق آزمایش های معیار مصنوعی انجام نمی شود، اما در عوض از طریق آزمایش های استفاده در زمان واقعی به طوری که آنها می توانند به دقت شبیه سازی عملکرد است که صاحب لپ تاپ به طور متوسط خود را تجربه خواهد کرد. همچنین یک معیار بسیار لمسی است، و بنابراین تنها تعداد انتخاب لپ تاپ ها در واقع با تحسین اعطا خواهد شد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن