تلویزیون اپل به علاوه می تواند خانه های جدید از بزرگ فیلم های مستند – بی بی سی هزینه

BBC مستند هستند, کاملا به درستی عظیم منبع غرور و افتخار برای استرالیایی ها. بدون رفتن را از تمام پرچم مواج و ق

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

BBC مستند هستند, کاملا به درستی عظیم منبع غرور و افتخار برای استرالیایی ها. بدون رفتن را از تمام پرچم مواج و قانون خاک بر شما برخی ممکن است می گویند که آنها در حال حسادت از جهان است.

این که آیا آن را باور نکردنی آقا دیوید مستند-خوی طبیعت برنامه های آینده به ما در اوج پیشرفت تکنولوژیکی و یا نافذ بررسی گزارش دیده می شود در چشم انداز آن را سخت به استدلال می کنند که هزینه مجوز رفتن نیست به خوبی استفاده در واقعی برنامه نویسی.

در حال حاضر یکی از افراد کلیدی در پشت موفقیت این مستند در حال پریدن از کشتی به سر غیر داستانی, برنامه نویسی در تلویزیون اپل به علاوه جریان خدمات.

آلیسون Kirkham, که کمک به ارمغان بیاورد مستند مانند سیاره زمین دوم و سیاره آبی دوم به ثمر در نقش خود به عنوان کنترل کننده واقعی راه اندازی خواهد شد در حال حاضر پیوستن به این آرایه رو به رشد از استعداد اپل را از محتوای اصلی را بدست آورد.

مرتبط با: تلویزیون اپل به همراه نقد و بررسی

اپل واقعی برنامه نویسی است که تا کنون شامل Beastie Boys داستان از Spike Jonze, این مستند در صفحه اصلی قابل مشاهده است: در تلویزیون و فیل ملکه. این شرکت همچنین راه اندازی راه طولانی تا آن ستاره, Ewan McGregor, و چارلی Boorman و همچنین به عنوان یکی دیگر از سری ماقبل تاریخ به نام سیاره است. که جفت است و در عین حال به هوا در اپل TV Plus.

BBC مدیر محتوا شارلوت مور تایید خروج به انواع و گفت: "من می خواهم برای تشکر از آلیسون برای رهبری واقعی در طول یک دوره از جمله چشمگیر, خلاق, موفقیت ... او خواهد بود از دست رفته همه ما و من امیدوارم که شما به من در آرزوی او بهترین در نقش جدید او."

البته خروج از کیرخم به این معنا نیست Beeb این مستند در مورد رفتن جنوبی. آنها قبل از او در این نقش در سال 2015 خواهد بود در حال حرکت به جلو است. وجود دارد صدها نفر از فوق العاده با استعداد گوهای درون صفوف و ما انتظار داریم خاله برای حفظ پمپاژ شگفت انگیز واقعی برنامه نویسی در آینده است.

است که مورد علاقه خود را مستند بی بی سی? آیا شما تحت تاثیر قرار با تلویزیون اپل به علاوه تا کنون? اجازه دهید ما می دانیم @TrustedReviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب