ایکس باکس سری X هوشمند تحویل توضیح داده شده توسط مایکروسافت بازی های جدید تایید

مایکروسافت دقیق هوشمند خود را تحویل سیستم که با هدف اطمینان از ایکس باکس سری X صاحبان نمی خواهد که برای خرید ب

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

مایکروسافت دقیق هوشمند خود را تحویل سیستم که با هدف اطمینان از ایکس باکس سری X صاحبان نمی خواهد که برای خرید بازی آنها در حال حاضر خود را برای Xbox One محدوده.

این شرکت در حال حاضر اعلام کرد که طرح که علاقهمندان به بازی که پرش به نسل بعدی را به طور خودکار دسترسی به بهترین نسخه از بازی بدون هیچ هزینه اضافی. در حال حاضر در یک پست وبلاگ در روز دوشنبه این شرکت تنگ کردن نکات ظریف و آوردن چند قطعه کلیدی از اطلاعات به نور است.

شاید جالب ترین بازی موجب صرفه جویی در حمل بیش از بین Xbox One و نسخه بهینه سازی شده برای ایکس باکس سری X. این شرکت می گوید که مثال استفاده از Cyberpunk 2077 به تاکید اثربخشی این ویژگی های جدید که در دسترس خواهد بود در راه اندازی.

مایکروسافت می نویسد: "برخی از موجود و جدید Xbox One عنوان خواهد شد بهینه سازی بازی های خود را پس از ایکس باکس سری X راه اندازی شد. برای مثال اگر شما خرید Cyberpunk 2077 هنگامی که آن را راه اندازی در سپتامبر 17, شما می شود مجموعه ای برای کشف شهرستان شب را در ایکس باکس یکی از. اگر شما انتخاب کنید تا ایکس باکس سری X در راه اندازی این تعطیلات شما می توانید آن را بیش از حد وجود دارد در حالت سازگاری چیدن دقیقا همان جایی که شما سمت چپ خاموش. هنگامی که CD PROJEKT RED ارائه یک ایکس باکس سری X نسخه بهینه سازی شده از Cyberpunk 2077 شما به طور خودکار دریافت به روز رسانی هنگامی که آن را در دسترس بدون هیچ هزینه اضافی."

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

مایکروسافت همچنین می گوید که بازی با تصویب عناوین نیز سازگار با هوشمند جدید تحویل از ویژگی های از جمله چرخ دنده 5 خواهد شد که بهینه سازی شده برای سری X کنسول.

مایکروسافت در حال ساخت فن آوری های در دسترس برای همه ایکس باکس بازی توسعه دهندگان و تشویق آنها را به اتخاذ هوشمند تحویل. برخی ممکن است به را انتخاب کنید اما ما تصور سامانه رویدادهای گسسته خواهد شد مشتاق به jump aboard با این گیمر پسند از ویژگی های جدید.

این شرکت می گوید همه از خود ایکس باکس بازی استودیو عناوین هستند که بهینه سازی شده برای ایکس باکس سری X را عرضه و پشتیبانی از جمله Halo بی نهایت است. از زمان تایید لیست هوشمند تحویل-سازگار بهینه سازی شده برای ایکس باکس سری X عناوین شامل:

هاله بی نهایت
Cyberpunk 2077
Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین
سرنوشت 2
خاک 5
قرمز مایل به زرد Nexus
کر
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
Yakuza: مانند اژدها
صعود
ندای دریا
دنده 5
دوم انقراض
فلز: Hellslinger

ایکس باکس سری X است بعد از این سال.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن