پلی استیشن استودیو جدید سونی با انحصاری برند و آن را راه اندازی در کنار PS5

سونی سرگرمی های تعاملی پرده برداری کرده است, پلی استیشن, استودیو جدید با نام تجاری است که خانه تمام انحصاری در

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

سونی سرگرمی های تعاملی پرده برداری کرده است, پلی استیشن, استودیو جدید با نام تجاری است که خانه تمام انحصاری در حال حرکت رو به جلو است.

آن را تبدیل به امری عادی پس از راه اندازی از PS5 بعد از این سال اگر چه آن را نیز شامل می شود در تاریخ و زمان آخرین از ما 2 و ارواح از تسوشیما اگر چه نمی توان آن را آماده برای بلندی راه اندازی در ماه های ژوئن و ژوئیه.

"ما واقعا هیجان زده در مورد این کار می گوید:" Eric Lempel معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس بازاریابی جهانی در سونی سرگرمی های تعاملی. "در طول چند سال گذشته و حتی دهه گذشته — قدرت عنوان, بیرون از استودیو های ما شده است قوی تر از همیشه است."

"ما شده اند به فکر کردن در مورد چگونه ما متحد کردن همه از این بازی های بزرگ تحت یک نام تجاری و واقعا هدف از آن این است که به مصرف کننده درک کنند که زمانی که آنها را ببینید این نام تجاری آنها در حال گرفتن آماده برای قوی و نوآورانه و تجربه عمیق است که آنها آمده ام تا به انتظار از بازی های آینده از پلی استیشن. بنابراین ما به پلی استیشن Studios."

پلی استیشن نیز ایجاد یک فانتزی جدید انیمیشن باز که خرس شباهت قابل توجه به استودیو مارول. سونی آگاه است از شباهت ها هر چند که تایید بسیاری از برنامه اول توسعه دهندگان بزرگ طرفداران سینمایی جهان است.

برخی از بازی های برجسته عبارتند از افق صفر, سپیده دم, چرخ ضامن دار و چکاچاک, خدای جنگ, بزرگ سیاره کوچک و The Last of Us. ما تصور این لیست ادامه خواهد داد به رشد در کنار سونی اول کتابخانه در نسل آینده.

"سینمایی دیده اید که در چندین بازی در آن است. اما با گذشت زمان به ما معرفی خوبی تاسیس فرانچایز ما می توانیم خیاط که باز کردن یک بیت به احتمالا نشان می دهد که حق رای دادن در طول سال ها شخصیت های جدید که به بازی آمد وجود دارد بسیاری از ما می توانید انجام دهید که ما واقعا هیجان زده در مورد."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن