5 چیزهایی که من آرزو می کنم من می دانستم که قبل از شروع شبح تسوشیما

شبح از تسوشیما اولین بازی از Sucker Punch Productions پس از Infamous Second Son و شش سال صبر کنید مسلما ارزش آ

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

شبح از تسوشیما اولین بازی از Sucker Punch Productions پس از Infamous Second Son و شش سال صبر کنید مسلما ارزش آن بوده است.

استودیو تولید کرده بصری خیره کننده و مکانیکی جذاب epic مجموعه در سراسر گل تپه فئودالی ژاپن است. این یکی از سال بهترین, PS4 exclusives, نشسته با افتخار در کنار تاریخ و زمان آخرین از ما 2 عنوان ارزشمند swansong برای سونی کنسول.

اما می توان آن را لذت بخش تر اگر شما آگاه باشید از چند چیز قبل از پریدن به تجربه پس از آن و نه آهسته شروع به پنهان دور برخی از کوردا بهترین کیفیت. واقعا کمک وقت خود را با بازی بهترین می توان آن را قابل اعتماد بررسی است وارد 5 چیزهایی که ارزش دانستن قبل از پریدن به روح تسوشیما.

مرتبط: بهترین بازی PS4

Ghosts of Tsushima

1 – Swordplay شما نیست تنها وسیله دفاعی

شبح از تسوشیما باز به شدت بر سنتی پهناور با جین ساکایی مبارزه برای زندگی خود را در خشونت شن و ماسه از هاندا ساحل. آن را تلخ و نبرد برای بقا و یکی قرار می دهد که swordplay در خط مقدم به جای مبارزه با بازه زمانی و یا چند وجهی خفا.

اما نگران نباشید بعد از باز کردن ساعت تسوشیما گسترش آن مجموعه ای از توانایی های قابل توجهی, اگر چه آن را می توان استدلال کرد که آنها را کمی بیش از حد طولانی به سطح. پس از جلسه چند ثانویه شخصیت Jin باز خواهد شد قدرت را به پایین دشمنان هر دو در سکوت با خنجر خود و از راه دور با تعظیم. شما می خواهم فکر می کنم یک سامورایی می تواند انجام دهد که به هر حال اما ظاهرا نه.

2 – جهان خیلی بزرگتر از شما فکر می کنم

با وجود تنها محل مصرف در یک جزیره شبح تسوشیما است فریب آمیزی بزرگ و متنوع در آن سرزمین. جهان Jin ساکایی بررسی مثبت و معرفی در کنار اتفاق می افتند روایت به اطمینان حاصل شود که شما همیشه تعجب به آن تپه و قوی کوه.

هر منطقه جدید لذت به کاوش ارائه شگفتی های جدید و نوآوری در هر نوبت. آنها همچنین ارائه شدید تر چالش های زیست محیطی در فعالیت های خاص. برفی استان های شمالی خانه کولاک که با کمک خفا, در حالی که پیش از مناطق در حال غرق با صخره های شیب دار است که مناسب برای کمین. برخی از عناصر در تسوشیما می تواند به اثبات تکراری بنابراین آن را به خوبی در جهان کار می کند به کاهش آنها.

مرتبط با: آینده بازی PS4

Ghosts of Tsushima

3 – بهترین لحظات دور از روایت اصلی

اگر من به طرز وحشیانه صادقانه به داستان سرایی در روح تسوشیما شگفت انگیز نیست. بسیاری از شخصیت های آن در حال کسل کننده و انگیزه های خود و حوادث اطراف آنها را از دسترس نیست epic نتیجه گیری شما می خواهم انتظار از این نوع. که گفت:, آن را تا به تعدادی از جرقه های روشن ارزش دنبال کردن را که بسیاری از آنها وجود داشته باشد راه مورد ضرب و شتم.

Masako شخصی من است, مورد علاقه, Adachi قبیله تنها بازمانده که مصمم است برای پیدا کردن فرد مسئول برای خانواده اش مرگ است. این یک داستان دلخراش است که دهانه بیش از نه ماموریت هر یک تنگ کردن قوس روایت قبل از انعقاد با یک دلخراش, تلخ و شیرین رویداد. آن را بسیار عالی و پر از تاب غیر منتظره و نوبت من آینده را نمی بیند.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

4 – فعالیت های جانبی متنوع تر بازی شما به عنوان

دوئل هستند برخی از بهترین لحظات در روح تسوشیما. این حماسه مرحله یک زمان هستند غیر قابل پیش بینی جنگ که در آن شما نیاز به استفاده از تمام مهارت های خود را و رفلکس خود را به زنده ماندن. برای باز کردن ده ساعت یا بیشتر این اتفاقات محدود به کمپین اصلی. تا زمانی که شما در رسیدن به دومین منطقه است.

در اینجا شما کشف یک subplot که نیاز شما را به کشف این جزیره در جستجوی پنج متمایز دشمنان انتظار به کار نبرد. آنها ارزش دنبال کردن را از هر یک از آنها ارائه می دهد متمایز مبارزه با تجربه و برخی از جالب داستان سرایی لحظه همه به اوج خود رسید در یک فینال زیبا و چالش برانگیز مرحله نهایی مسابقات.

فعالیت های دیگر مانند زیارتگاه ها نیز رشد از نظر اسراف به عنوان پیشرفت شما به ویژه هنگامی که شما به دست آوردن قلاب قلاب. اغلب آنها به مراتب سنگین تر بودن از عظمت چیزی مانند Assassin's Creed و یا افق صفر سحر به خصوص با یک عکس زرق و برق دار حالت شما می توانید قطره به در هر لحظه.

مرتبط: Watch Dogs لژیون پیش نمایش

Ghosts of Tsushima

5 – وجود بارهای از گزینه های سفارشی سازی

در حالی که روح تسوشیما به تصویر می کشد نسبتا معمولی قدرت سامورایی, فانتزی, آن را نیز مثبت در بسته بندی های مختلف با گزینه های سفارشی سازی بسیاری از آن سطح در طول مبارزات انتخاباتی انفرادی. ما در حال صحبت کردن در متمایز, زره, سلاح, روسری, و بیشتر. آنها همچنین باید خود و توانایی های منحصر به فرد بنابراین شما را تشویق به دنبال کردن و ارتقاء تجهیزات خود را قبل از تبدیل شدن به نهایی جنگجو.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن