اپل و گوگل COVID-19 قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API در حال حاضر در دسترس در iOS و اندروید

در اوایل سال جاری اپل و گوگل اعلام کرد که آنها کار بر روی توسعه یک COVID-19 تماس با سیستم ردیابی. دوبله قرار گ

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

در اوایل سال جاری اپل و گوگل اعلام کرد که آنها کار بر روی توسعه یک COVID-19 تماس با سیستم ردیابی. دوبله قرار گرفتن در معرض اطلاعیه اگر شما از سیستم عامل iOS یا آندروید دستگاه شما ممکن است علاقه مند به یادگیری که API در حال حاضر در دسترس در آخرین به روز رسانی برای هر دو سیستم عامل.

تبلیغات

این به چه معنی است ؟ این API اساسا اجازه می دهد تا توسعه دهندگان و یا دولت برای ایجاد برنامه های کاربردی است که می تواند با تماس با ردیابی. آن را نیز قادر خواهد بود به کاربران هشدار اگر آنها ممکن است در تماس با کسی که آزمایش مثبت برای COVID-19 ویروس. این متکی به بلوتوث است که در آن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است در میان دستگاه هایی که در این نزدیکی هست که باید این ویژگی را فعال کنید.

واقعیت آن است که یکپارچه به سیستم عامل iOS و اندروید نیز آن را آسان تر به تصویب رسید اگر چه هر دو اپل و گوگل را برجسته کرده اند که چگونه این است که به طور کامل کاربر را کنترل کنید. برای مثال کاربران نیاز به اجازه صریح برای آپلود و به اشتراک گذاری اطلاعات خود را زمانی که آنها بیمار است.

این به معنای به آدرس نگرانی های حریم خصوصی اگر چه برخی فکر در مورد اثربخشی آن اگر کاربران را انتخاب کنید به آن را فعال کنید. که می شود گفت هر دو اپل و گوگل نیز اعلام کرد که پس از این همه گیر شده است آنها را خاموش API پایین.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره اندیشه Coronavirus Covid-19, گوگل, بهداشت و iOS. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن