Sony WH-1000XM4 vs Bose NC 700: کدام را باید خریداری کنید؟

در حالی که هدفون سونی WH-1000XM3 در سال 2018، headphones BOSE NC 700 به آنها اجرا برای پول خود را. سونی نمی ت

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

در حالی که هدفون سونی WH-1000XM3 در سال 2018، headphones BOSE NC 700 به آنها اجرا برای پول خود را. سونی نمی تواند بر روی لورل های خود را با مدل جدید WH-1000XM4 استراحت اگر آن را به نگه داشتن بوز در خلیج.

سونی WH -1000XM4 برخی از هدفون ترین پیش بینی در مدت زمان طولانی، با WH -1000XM3 رفتن به توصیه برای کسانی که به دنبال یک تجربه سر و صدا بیش از گوش بیش از حد گوش لغو.

با این وجود، بوز همچنان محصولات با کیفیت را در و هدفون NC 700 چیزی به خرخر در - به دست آوردن نمره نظرات قابل اعتماد از 4.5/5 در بررسی کامل ما. سونی با بینی یک بار دیگر بوس را کتک زد؟

سونی WH -1000XM4 در مقابل بوز NC 700 – قیمت

با هدفون جدید WH-1000XM4، سونی تاکتیک های قیمت گذاری خود را ثابت نگه می دارد. هدفون جدید هزینه 349 پوند، همان قیمت به عنوان BOSE NC 700 هزینه زمانی که آنها برای اولین بار. نه بسیاری از گاز در قیمت, آن را به عنوان قطعا در خط با بازار.

آنچه سونی با آن رقابت قوی از هدفون است که در قیمت کاهش یافته است، از جمله WH -1000XM3 خود را.

در حال حاضر می توان از این 700 تا بوز را برای حدود £ 290 برداشت ، و آنها را یک پيشنهاد جذاب برای طرفداران بوز و یا کسانی که علاقه مند به قطع پول اضافی.

مرتبط با : بهترین سر و صدا لغو هدفون

سونی WH-1000XM4 در مقابل بوز NC 700 — طراحی

طراحی هدفون سونی WH-1000XM4 تقریباً مشابه WH-1000XM3 است، با گوشواره های جدید نرم تر برای تناسب اندام بهبود یافته.

در حالی که WH-1000XM4 دور از ناخوشایندی آنها، شاید یک ظاهر معمولی تر است. در آن طرف رینگ، هدفون BOSe NC 700 قطعا ً برای یک نگاه رفت.

یک باند یک نواری منحصر به فرد در NC 700 می دهد هدفون حق بیمه تر، اینده و، صادقانه، شیک تر از سونی.

Bose است مناظر خود را در راحتی بیش از حد مجموعه ای، با بررسی ما بیان کرد که آنها به سادگی بر روی سر خود را با راحتی cushy شناور. در این صورت سونی و بوز به طور همتا با هم مطابقت داشته باشند و نه چیزی کمتر از راحتی و تناسب بالا به دست می دهد.

با این حال ، یکی دیگر از چیزی که سونی و بوز به شما نمی دهد فرصتی برای نشان دادن شخصیت بیش از حد است که آن را به پایان می آید. سونی می آید در سیاه و سفید و پلاتین نقره ای, در حالی که بوز در سیاه و سفید, نقره لوکس, و همچنین نسخه محدود Soapstone پایان که ادویه چیز کمی.

مرتبط با : بهترین هدفون

سونی WH-1000XM4 در مقابل BOSe NC 700 — ویژگی ها

در حالی که می توان گفت BOSe NC 700 و WH-1000XM3 تقریبا در مقایسه زمانی که آن را به ویژگی های می آید، WH -1000XM4 جدید برخی از ویژگی های جذاب جدید 'هوشمند' اضافه شده است.

Sony XM4s حاوی یک SoC صوتی بلوتوث جدید برای حس کردن و تنظیم موسیقی و صدای خارج در بیش از 700 بار در ثانیه، و همچنین اتصال چند نقطه ای برای تعویض بین دو دستگاه بلوتوث در یک بار.

پس از آن صحبت به چت و تطبیقی کنترل هوشمند وجود دارد. صحبت کردن به چت مکث صوتی هنگامی که شما صحبت می کنند، مفید برای آن لحظات ناجور زمانی که شما نیاز به لوله کردن اما نمی تواند هدفون خود را خاموش به اندازه کافی سریع. تطبیقی کنترل هوشمند از مکان های بازدید شما یاد می گیرند، به یاد تنظیمات صوتی ایده آل برای بعدی در منطقه.

در مقایسه، بوز پاسخ های زیادی برای این ویژگی ها در دست نیست و در عوض، تمرکز بر روی برنامه ها دارد. برنامه موسیقی Bose آسان برای استفاده است و اجازه می دهد تا شما را به بررسی باتری، مدیریت دستیاران صوتی و بیشتر. در حالی که برنامه BOSe AR برای چیزی کمی بیشتر غیر واقعی طرفداران بیش از پیش وجود دارد، اما سخت افزار بیشتری مورد نیاز است برای استفاده از.

سونی WH-1000XM4 در مقابل بوز NC 700 — صدا

هر دوی این هدفون ها با تکنولوژی صوتی پیشرو در صنعت، ارائه کیفیت صدا لغو، صدا و بیشتر.

سونی WH -1000XM4 هدفون های جدید DSEE افراطی تکنولوژی, توسعه یافته با کمک استودیو موسیقی سونی توکیو. این موتور جدید از Edge-AI برای بازگرداندن صدای با برد بالا از دست رفته از طریق فشرده سازی و همچنین آهنگ های دیجیتالی upscaling در زمان واقعی استفاده می کند.

همچنین پردازنده لغو نویز HD QN1 وجود دارد که از مدل قبلی باقی مانده است. پردازنده از چهار میکروفن برای بهبود لغو صدا در زمان واقعی استفاده می کند - سازگار با محیط اطراف خود را

همه این ویژگی های فن آوری محور در بالای راه های استلار هدفون سونی نیز دسته اصول صوتی. اصول اولیه منطقه ای است که BOSe NC 700 نیز ناخن در حالی که, اگر چه لحن خنثی از عملکرد آن کاملا به خوبی به عنوان آنچه XM4 قادر به.

اجرای لغو نویز و بی سیم BOSe NC 700 همچنان بزرگ باقی می ماند، هر چند، اما بر اساس برداشت های اولیه WH-1000XM4، ما احساس می کنیم که آنها در ماست های صوتی برتر هستند.

سونی WH -1000XM4 در مقابل بوز NC 700 — حکم

با سونی WH - 1000XM3 که سر و صدا بیش از گوش لغو هدفون برای چند سال ، همیشه می شد برای درخواست NC هدفون 700 را در جانشین خود را که می رسد یک سال پس از Bose انجام داد.

بدون شک، NC 700 را زد XM3s نزدیک، و ممکن است برخی که ترجیح می دهند نگاه شیک تر، سر و صدا لغو و صدای بوز بیشتر وجود دارد. با این حال ، سونی WH - 1000XM4 ارتقاء عالی به یکی از بهترین هدفون در اطراف که ممکن است در حال حاضر بهتر از ارائه بوز بوده است.

چيزي که بوس به نفع شون داره زمانه NC 700 در حال حاضر به زیر 300 پوند تخفیف داده شده است، و اگر که نقطه قیمت خود را، آن را بسیار زیادی به حال است. با این حال ، برای بهترین بهترین ، آن را به ارزش قطع پول نقد برای هدفون جدید WH - 1000XM4.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب