انگلستان پهنای باند بازمانده مستند binging – و Netflix برای تشکر از

انگلستان ارائه دهندگان خدمات اینترنت باید با آن مقابله کرد و با گسترده سربازان ارتش در تقاضا در طول coronaviru

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

انگلستان ارائه دهندگان خدمات اینترنت باید با آن مقابله کرد و با گسترده سربازان ارتش در تقاضا در طول coronavirus مستند.

با وجود طول روز پهنای باند ترافیک رو به افزایش بین 35% و 60% با تشکر از صفحه اصلی کار/تحصیل و افزایش استفاده از خدمات جریان میانگین سرعت کاهش یافت و فقط 2 درصد.

برخی از شبکه های بيشتری نسبت به دیگران با Ofcom گفت که باکره رسانه مشترکین دیدم سرعت سقوط تا 10 درصد در نقاط خاصی در مقایسه با قبل از lockdown داده های گرفته شده در مارس 1. اما به دلیل باکره ارائه می دهد مقدار سرعت سریع تر از بسیاری از رقبای خود را, کسانی که مشتریان ممکن است را دیده اند متوجه افت Ofcom اظهارات.

آن گزارش Ofcom گفت: "در مقایسه با عملکرد در طول اولین و آخرین هفته از ماه مارس سال 2020 (قبل و بعد-مستند) پیدا کنیم که متوسط دانلود و آپلود با سرعت کاهش 2% و 1% به ترتيب در حالی که تاخیر (latency) بود 2% بالاتر (بدتر)."

مرتبط: بهترین VPN 2020

تا آنجا که خدمات منحصر به فرد نگران هستند Netflix سرعت کاهش یافت و در حدود 3% از اولین تا آخرین هفته مارس. که کاهش آن تصمیم به کاهش میزان ارسال بیت از آن جریان ویدئو محتوا به منظور کمک به ارائه دهندگان پهنای باند برآید. Ofcom گفت: این معنیدار بود.

شما می توانید تغییر دهید به Netflix بکشد تصویری پهنای باند نشان داد کاملا به وضوح در شکل زیر:

"تقریبا تمام ارائه دهندگان پهنای باند شاهد کاهش در نرخ که در آن سرعت دانلود کاهش شدند در 23 مارس سال 2020 زمانی که Netflix شروع به کاهش جریان کیفیت آن محتوای ویدئو یک حرکت بود که با هدف کاهش فشار بر شبکه های پهن باند" این گزارش اضافه شده است.

جالب توجه است که 50GB به روز رسانی برای ندای وظیفه: جنگ های مدرن که وارد شده در مارس 10 نیز شاهد 14 درصد کاهش سرعت شبکه در یک شبکه می باشد.

به طور کلی Ofcom گفت: UK شبکه برگزار کرده اند تا به خوبی با وجود بی سابقه تقاضا به طوری که چیزی است که باید سپاسگزار برای حداقل.

تنظیم کننده نوشت: "پهنای باند در انگلستان واقعا قرار داده شده است به آزمون با این بیماری همه گیر به طوری که آن را تشویق می کنند که سرعت را تا حد زیادی برگزار شد. این کمک کرده است تا مردم را به نگه داشتن کار آموزش و ماندن متصل با دوستان و خانواده."

به طور کلی تصویر است و حتی روشن تر با متوسط بریتانیا به سرعت در حال افزایش در سال در سال به 64Mbps از 54.2 مگابیت در ثانیه در سال قبل است. که 18 درصد بهبود است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن