گوگل یکی در مقابل گوگل درایو : آیا شما باید برای ذخیره سازی ابر پرداخت؟

ممکن است شما آن را نمی دانید، اما گوگل در واقع دارای دو سرویس ذخیره سازی ابر برای انتخاب از: گوگل درایو و گوگل

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

ممکن است شما آن را نمی دانید، اما گوگل در واقع دارای دو سرویس ذخیره سازی ابر برای انتخاب از: گوگل درایو و گوگل یک. ما دو سر به سر قرار داده ام تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام سرویس برای شما مناسب است.

Google Drive سرویس ذخیره سازی پیش فرض گوگل است. درایو می آید رایگان با هر حساب شخصی گوگل، اجازه می دهد کاربران برای ذخیره، همگام سازی و به اشتراک گذاری فایل ها در سراسر گوشی های هوشمند، قرص و کامپیوتر. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا دیگران را به همکاری در اسناد دعوت کنند و این کار را برای بهره وری نیز مناسب می کند.

Google One سرویس ذخیره سازی ابری پرداخت شده گوگل است. یک قدم از درایو، یکی از گسترش محدودیت های ذخیره سازی خود را (بسته به چقدر شما مایل به پرداخت). همچنین یکی از مزایایی مانند تخفیف و طرح های خانواده می آید.

پس کدام سرویس ذخیره سازی برای شما بهتر است؟ برای پیدا کردن مطلب.

مرتبط با : بهترین تلفن

گوگل یکی در مقابل گوگل درایو – ذخیره سازی و قیمت گذاری

یکی از عوامل اصلی که گوگل یک و گوگل درایو را متفاوت می کند قیمت است. گوگل درایو یک سرویس ذخیره سازی رایگان با محدودیت 15GB گسترش در سراسر درایو گوگل، جی میل و گوگل عکس است.

Google One از طرف دیگر، کاربران را ملزم به ثبت نام برای طرح اشتراک می کند. با تشکر، آن را آسان به نگه داشتن هزینه پایین، به عنوان چقدر شما صرف بستگی به چقدر ذخیره سازی شما نیاز دارید.

در اینجا چگونه گوگل یک قیمت گذاری ردیف نگاه در سال 2020:

  • 100GB ذخیره سازی -- £ 1.59 در ماه و یا £ 15.99 در سال
  • 200GB ذخیره سازی -- £ 2.49 در ماه یا £ 24.99 سال
  • ذخیره سازی 2TB £ 7.99 در ماه یا £ 79.99 در سال

بسته 100GB به این معنی است که شما می توانید ذخیره سازی پیش فرض خود را بیش از شش بار برای کمتر از 2 £ در ماه ، در حالی که بزرگترین بسته 2TB ایده آل است اگر شما می خواهید برای جلوگیری از نگرانی در مورد محدودیت های ذخیره سازی توقف کامل (یا حداقل تا زمانی که شما موفق به ذخیره 2TB ارزش عکس ها و اسناد).

البته، گوگل درایو برنده ما در اینجا است --من دشوار است به ضرب و شتم رایگان در مقایسه با قیمت. با این حال ، آن را قطعا ارزش خواندن در برای پیدا کردن آنچه شما می توانید از فقط £ 1.59 در ماه است.

مرتبط با : بهترین قرص

گوگل یکی در مقابل گوگل درایو – ویژگی های

شما فقط برای ذخیره سازی اضافی پرداخت نمی شود زمانی که شما برای گوگل یکی ثبت نام -- این سرویس همچنین همراه با برخی از ویژگی های منحصر به فرد شما با حساب درایو به طور منظم خود را پیدا کنید.

مزایای گوگل یکی شامل طرح های خانواده، دسترسی به کارشناسان گوگل، تا 10٪ بازگشت در گوگل اعتبار فروشگاه و برخی از تخفیف هتل بسیار شیرین است.

شاید مفیدترین ویژگی اشتراک گذاری برنامه باشد. کاربران گوگل یک قادر به تقسیم ذخیره سازی جدید خود را با پنج عضو خانواده دیگر (که در مجموع شش نفر) بدون هزینه اضافی با ایجاد یک گروه خانواده. فضای ذخیره سازی کل در سراسر هر حساب گوگل درایو تقسیم, جی میل و گوگل عکس اضافه شده به گروه, اما اعضای خانواده قادر به اسنوپ بر روی هر یک از فایل های دیگران مگر اینکه یک کاربر به طور خاص اجازه دیگری برای انجام این کار با به اشتراک گذاری آن فایل یا پوشه.

همه بزرگسالان در یک گروه خانوادگی می توانند به مزایای دیگر حساب Google One از جمله پشتیبانی کارشناسان گوگل دسترسی داشته باشد. کارشناسان گوگل اساسا خط تلفن کمک پشتیبانی مشتری آماده برای پاسخ به سوالات رایج، مانند چگونه به بازیابی فایل ها و نحوه استفاده از جی میل آفلاین.

متاسفانه، هیچ راهی برای اختصاص دادن مقادیر مساوی یا مشخص ی ذخیره سازی به هر فرد در گروه خانواده تان وجود دارد. بنابراین، اگر پدر شما تصمیم به استفاده از نیمی از ذخیره سازی خود را ذخیره سازی هر قسمت از بازی تاج وتخت به درایو گوگل خود را، شما باید یک کلمه با او و یا لگد او را از طرح یک خودتان.

هنگامی که آن را به ویژگی های می آید، گوگل یکی برنده آشکار است. شما فقط برای ذخیره سازی پرداخت نمی, شما پرداخت برای مزایای اضافی از جمله پشتیبانی از مشتریان و تخفیف منحصر به فرد.

مرتبط با : بهترین لپ تاپ

گوگل یکی در مقابل گوگل درایو – پشتیبان از فایل های خود را

Google Drive و Google One هر دو با اسناد، ورقه ها و اسلایدها ادغام می شوند و به کاربران اجازه می دهند تا از اسناد با دوستان، خانواده و همکاران خود پشتیبانی کرده، به اشتراک گذاری و همکاری کنند. هر دو سرویس از فایل ها با استفاده از رمزگذاری SSL/TLS محافظت می کنند.

همچنین گوگل وان و گوگل درایو به دارندگان حساب اجازه می دهد تا از عکس ها، ویدیوها، مخاطبین و بیشتر از آیفون یا اندروید خود به ابر پشتیبان بگیرند.

چگونه برای دسترسی به فایل ها، پیام ها و عکس ها هنگامی که آنها را پشتیبانی می شود باقی می ماند همان صرف نظر از اینکه کدام سرویس استفاده می کنید، هر چند هر یک از آن برنامه مربوطه خود را برای جدا کردن دو سرویس گوگل است.

این دور قرعه کشی است، با هر دو برنامه ارائه خدمات اساسی همان زمانی که آن را به پشتیبان گرفتن از فایل های شخصی شما می آید.

گوگل یکی در مقابل گوگل درایو – حکم

پس، تو به گوگل يک نياز داري؟ گوگل در واقع ابزاری دارد که دقیقا ً به شما می گوید که چقدر ذخیره سازی در گوگل درایو فعلی شما موجود است که در کمک به پاسخ دادن به این سوال راه طولانی را پیش خواهد رفت.

در حالی که شما چیزی را با رفتن بیش از حد ذخیره سازی درایو خود را از دست نمی دهد, شما همچنین قادر نخواهد بود برای ذخیره هر تصویر با کیفیت اصلی و فیلم ها در عکس های گوگل, به این معنی شما با وضوح پایین تر گیر, نسخه های فشرده. همچنین حساب Gmail شما می تواند از دریافت ایمیل ها که در بهترین حالت آزار دهنده است، یک استراحت را انجام دهد. برای هر کسی که کسب و کار می کند و یا دریافت صورتحساب ها و اسناد مهم از طریق یک حساب شخصی، از دست رفته در ایمیل می تواند فاجعه بار است.

این تصمیم اساساً به این می آید که در حال حاضر چقدر از ذخیره سازی استفاده می کنید و چه مقدار پیش بینی می کنید که در آینده به آن نیاز دارید.

گوگل درایو برنده ما است. سرویس ذخیره سازی پیش فرض کار را برای اکثر کاربران انجام خواهد داد، ارائه مقدار مناسبی از فضا بدون هزینه اضافه شده است. با این حال، برای کسانی که دارای فایل های بزرگ بی شماری و فضای محدود در دستگاه های خود، اشتراک گوگل یک قطعا ارزش در نظر گرفتن است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن