مراقب باشید از این تصویر است که می تواند سقوط گوشی های آندروید

در گذشته ما را دیده اند که چگونه برخی از عجیب و غریب پیام های متنی می تواند اپل را به سقوط. در حال حاضر آن را

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

در گذشته ما را دیده اند که چگونه برخی از عجیب و غریب پیام های متنی می تواند اپل را به سقوط. در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد گوشی های آندروید خود را مشکلات عجیب و غریب بیش از حد به جز که در این صورت این امر می تواند یک عکس که زمانی که به عنوان گوشی تصویر زمینه می تواند آن را به تصادف و به طور بالقوه آجر دستگاه خود را.

تبلیغات

تصویر در سوال به نظر می رسد به جای بی گناه و بی ادعا. به عنوان شما می توانید در سایت زیر با یخ جهان, به نظر می رسد مانند یک عکس به طور منظم با غروب آفتاب در پس زمینه دریاچه و برخی از درختان. به نظر می رسد بسیار مناسب و معقول, عکس, جز آن که توانایی به علت همراه به خصوص گوشی های سامسونگ به سقوط.

با توجه به دیلن روسل از 9to5Google به دلیل این است که با توجه به مشخصات رنگ از عکس که ظاهرا نشستن نیست به خوبی با گوشی های آندروید. روسل ادعا می کند که در برخی موارد اگر گوشی پشتیبانی صفحه نمایش کانونی و سپس وجود دارد هیچ مسئله است که چرا از آن سقوط نمی کند و در صفحه 4 XL اما تصادفات در صفحه 3 XL.

در حال حاضر ما نمی خواهد به شما توصیه برای تست صفحه نمایش گوشی خود را با استفاده از این تصویر زمینه, بنابراین اگر شما نگاه کنید کسی که گردش این تصویر زمینه, سپس شما ممکن است بخواهید برای جلوگیری از تنظیم آن را به عنوان تصویر زمینه تلفن خود را برای جلوگیری از سردرد غیر ضروری است که به دنبال.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آندروید و گوگل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن