بهترین بازی های گوشی های 2020: 4 جالبترین راه برای بازی بر روی آندروید و iOS

به دنبال استفاده از گوشی های هوشمند خود را به عنوان یک لب گنده, بازی موبایل, کنسول ؟ به خوبی شما را در شانس هس

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

به دنبال استفاده از گوشی های هوشمند خود را به عنوان یک لب گنده, بازی موبایل, کنسول ؟ به خوبی شما را در شانس هستید که وجود دارد تعداد زیادی از ستارگان بازی های همراه به از را انتخاب کنید در حال حاضر.

برای کسانی که آن را از دست رفته بازی گوشی رو به رشد زیر رده از بازار تلفن همراه متمرکز در انجام دقیقا آنچه آنها می گویند در قلع: ارائه به کاربران امکان بهترین تجربه بازی های موبایل. این دسته بود debatably ایجاد شده توسط PC-سنگین وزن Razer بسیاری از قمر پیش زمانی که آن را منتشر شد گوشی های هوشمند خود را به درستی به نام Razer تلفن.

هر چند اصلی Razer تلفن نمی set the world on fire آن ایجاد نوع و درب باز برای تعدادی از فن آوری های مشترک دیده می شود در بسیاری از جریان اصلی و بازی های موبایل در سال 2020 است. این خدمات عبارتند از نرخ تجدید بالا صفحه نمایش سفارشی اورکلاک کردن نرم افزار و اضافه کردن لوازم جانبی.

اما در دو سال گذشته این ژانر واقعا شروع به خاموش با تشکر از ورود سرد جدید خدمات مانند اپل بازی های آنلاین و کارت گرافیک GeForce در حال حاضر. این فارغ التحصیل شده اند هر دو گوشی های آندروید و iOS از بازی های گاه به گاه متوقف کردن مغازه ها به کامل بازی های کنسول رقیب به عنوان یک پلت فرم در بسیاری از بازیکنان در چشم خودمان گنجانده شده است.

این به نوبه خود باعث شده است تا بسیاری از بازیکنان خارج از منظم صحنه بازی به شیب پا خود را در بازار و تاسیس سنگین وزن ها به بیرون آمدن تمام اسلحه فروزان.

اما مثل همیشه هر تلفن بازی برابر خلق شده است و برخی از آنها یک سر و گردن بهتر از دیگران است. به مطمئن شوید که شما را به اشتباه تصمیم خرید خود را برداشت بعدی موبایل frag ایستگاه ما در ایجاد این راهنمای جزئیات بهترین گوشی برای بازی ما بررسی کرده ایم که هنوز در بازار است.

مرتبط با: بهترین گوشی های

1. Black Shark 3 Pro

بهترین برای صفحه نمایش بزرگ بازی

مزایا:

  • صفحه نمایش بزرگ
  • خوب ارزش
  • بارهای از بازی ویژگی های مناسب و معقول

منفی:

  • طراحی قرار داده خواهد شد غیر پارسه خاموش

Black Shark 3 Pro یکی از مهمترین unsubtle گوشی ها در بازار در حال حاضر, اما برای تعداد کمی از هارد پارسه همراه در خارج وجود دارد آن را به یک انتخاب بزرگ است.

برای استارت این گوشی دارای یک آشکار ginormous 7.1-inch AMOLED 4120 x 1440 وضوح 90Hz صفحه نمایش. که باعث می شود آن را بزرگتر از برخی از قرص اندیشه و با نرخ تجدید بالا و HDR-آماده گواهینامه آشکار رویا برای بازی و کلی Netflix binging.

اما مهم تر از آن هستند که خود را بسیار خوب "استاد اندازی". این هوشمندانه برنامه ریزی پاپ از بالای شانه دکمه بر روی گوشی ، این به علاوه این گوشی بهبود یافته بازخورد لمسی موتور و صفحه نمایش را طرفدار احساس بیشتر شبیه به یک کنسول از معمولی ترین گوشی هنگام بازی به خصوص در تلفن همراه اکشن مثل CoD تلفن همراه و یا PUGB.

اضافه کردن به این گوشی نیروگاه Snapdragon 865 CPU, شارژ بی سیم, پشتیبانی از "ساندویچ مایع خنک کننده و سيستم" RGB روشنایی و کوسه را بدست آورده یک محل به عنوان یکی از بهترین بازی های گوشی های موجود در حال حاضر است.

تنها این است که طراحی آن و اندازه آن را کمی متکبر به دنبال برای همه اما اکثر هاردکور, موبایل پارسه.

خواندن Black Shark 3 نرم افزار را نقد کنید برای اطلاعات بیشتر

کهکشان S20 با استفاده از سونوگرافی در صفحه نمایش حسگر اثر انگشت

2. کهکشان S20 Plus

بهترین به طور منظم آندروید گوشی برای بازی

مزایا:

  • طراحی خنک
  • صفحه نمایش بزرگ
  • تند و تیز عملکرد
  • مناسب باتری

منفی:

  • زشت پوست
  • 8K ضبط ویدئو بی معنی است

اگر کوسه سیاه و سفید 3 نرم افزار است که کمی بیش از حد 90s پرنیان برای شهوت و میل خود را پس از آن Galaxy S20 Plus بهترین منظم آندروید گوشی برای بازی در حال حاضر.

این گوشی دارای یک خوش طراحی برتر و اگر آن را نمی شود به بازار عرضه شده به عنوان یک تلفن بازی کنه تمام جعبه سمت راست شما می خواهم انتظار از یکی وقتی که می آید به عملکرد.

برای شروع, آن را به بهترین در کلاس 120 هرتز صفحه نمایش AMOLED. پس از آن وجود دارد آن فوق العاده, صدای فش فش, طراحی 5G اتصال و برش لبه پردازنده (Qualcomm یا Exynos بسته به منطقه). ترکیب بسته آن را به کلی بهترین گوشی آندروید در بازار و لذت مطلق به بازی در.

حال سامسونگ گوشی همچنین دارای یک بزرگتر کتابخانه سازگار با بازی لوازم جانبی و شخص ثالث اضافه کردن فایرفاکس از بسیاری از رقابت گوشی های.

اگر که نیست به اندازه کافی شما را وسوسه آن را نیز دارای چند ویژگی های بسیار خوب است که می تواند کمک به خود کنسول یا PC gaming جلسات اگر شما یک سامسونگ SmartThings سازگار تلویزیون. این SmartThings برنامه اجازه می دهد تا شما آینه کهکشان S20 Plus صفحه نمایش در یک پنجره مشاهده در تلویزیون است که یک مزیت اگر شما می خواهید به تماشای یک آموزش و یا چت در اختلاف در حالی که بازی.

جزئیات کهکشان ما S20 Plus نقد و بررسی برای اطلاعات بیشتر

کلاسیک, iOS, صفحه اصلی شده است یک عامل اصلی از آی فون اصلی

3. آی فون 11 Pro Max

بهترین آیفون برای بازی

مزایا:

  • دوست داشتنی صفحه نمایش
  • عمر باتری فوق العاده
  • سه دوربین آرایه است که در میان بهترین های ما تست شده
  • اپل خدمات در حال حاضر فریبنده تر از همیشه قبل از

منفی:

  • بسیار گران قیمت
  • حتی نمی زحمت با 64GB مدل
  • شکاف واضح تر است در حال حاضر به عنوان رقابت آغاز شده است برای خلاص شدن از آن

اپل یک نام تجاری شما به طور سنتی فکر می کنم برای بازی. اما اخیرا به لطف کتابخانه رو به رشد از عناوین در iOS و اپل سیستم عامل است که به آرامی در حال تغییر. ورود اپل, گذرگاه طاقدار, سرویس اشتراک برای بازی نیز کمک را به شرکت های تلفن همراه و دستگاه های تلویزیون آشکار درخشان گزینه های بیشتر برای علاقهمندان به بازی های گاه به گاه.

وقتی که می آید به سخت افزار اگر شما می خواهید بهترین تجربه ممکن است در تلفن همراه, آن را به شما هزینه ، آی فون 11 Pro Max توسط شرکت گل سرسبد فعلی و به لطف غول صفحه نمایش OLED است که آشکار کوتوله خواهر و برادر کوچکتر خود است, بهترین های iOS بازی های موبایل ایستگاه در حال حاضر در دسترس است.

اما قبل از اینکه شما عجله برای دریافت یک هشدار داده می شود آی فون 11 Pro حداکثر زمان در خورشید در حال آمدن است به پایان است. اپل انتظار می رود به پرده خط جدید از آیفون 12 گوشی در آینده بسیار نزدیک. هر چند این اطلاعات است که به دور از رسمی آیفون 12 خط شایع است به همراه تعدادی از عالی بازی از ویژگی های برای تلفن همراه اپل ارائه شده است.

صنعت rumblings نشان می دهد تمام آی فون جدید 12 همراه خواهد شد از ویژگی های بهبود یافته گرافیک و (احتمالا) بیشتر پاسخگو 120 هرتز صفحه نمایش. بنابراین اگر شما می توانید صبر کنید ممکن است آن را به ارزش نگه داشتن را برای جدید اپل.

جزئیات آیفون ما 11 Pro Max نقد و بررسی برای اطلاعات بیشتر

4. Razer کیشی

بهترین راه برای روشن کردن هر گوشی به یک بازی تلفن

مزایا:

  • طراحی جمع و جور
  • راحت به استفاده از
  • راه اندازی آسان

منفی:

  • کیفیت ساخت می تواند بهتر
  • برخی از اشکالات

ما آگاه هستند Razer کیشی است که یک تلفن. اما از آن است که بهترین راه برای روشن کردن اکثر گوشی های آندروید به بازی همراه به همین دلیل است که آن را به دست آورده و جایی در این لیست است.

برای کسانی که آن را از دست رفته Razer کیشی سفارشی محیطی خبرهای نیروگاه که متصل به بسیاری از گوشی های هوشمند آندروید از طریق USB C. سپس آن ارائه می دهد یک بازی کامل چربی تجربه کنترل در هنگام بازی در بازی.

آنچه در آن مجموعه جدا از دیگر شخص ثالث لوازم جانبی, اما آن برنامه که به شما اجازه ایجاد پروفیل های سفارشی برای هر بازی در فروشگاه بازی و کارت گرافیک GeForce در حال حاضر پشتیبانی می کند.

کارت گرافیک GeForce در حال حاضر پشتیبانی عالی است به خصوص آن را به عنوان اجازه می دهد تا شما را به نوبه خود گوشی خود را به یک دستگاه سوئیچ رقیب و جریان های سه گانه-A PC بازی بیش از ابر به گوشی خود را و لذت بردن از کامل چربی کنسول تجربه.

فن آوری مشغول به کار درمان در طول آزمایش بر روی همه چیز از مقرون به صرفه Moto G Pro به کهکشان S20 Plus ساخت آن باید برای خرید هر اوایل GeForce در حال حاضر وفق یا, هاردکور, موبایل پرنیان.

ما به عنوان خوانده شده Razer کیشی بررسی برای اطلاعات بیشتر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن