خواهد PS5 بازی کار بر روی PS4?

بیشتر PS5 جزئیات اعلام شد در طول 'آینده از بازی' ویترین از جمله کشت از بازی های جدید ما و در نگاه اول این کنسو

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

بیشتر PS5 جزئیات اعلام شد در طول 'آینده از بازی' ویترین از جمله کشت از بازی های جدید ما و در نگاه اول این کنسول طراحی شده است. اما سونی هنوز هم در سمت چپ چند سوال پاسخ داده نشده از جمله صلیب نسل سازگاری.

سونی در حال حاضر باعث کمی سردرگمی گفت: برخی از عناوین PS4 کار می کنند PS5, اما نه همه. اما آنچه در مورد بالعکس ؟ ما انجام داده ایم برخی از حفاری برای پیدا کردن که آیا بازی PS4 را در PS5.

خواهد PS5 بازی کار بر روی PS4?

بدون هر دیسک بازی برچسب برای PS5 نمی خواهد اجرا بر روی PS4.

پس از PS5 بازی ها بهینه سازی شده برای نسل بعدی سخت افزار از جمله قطعنامه 4K, افزایش SSD سرعت و سخت افزاری-شتاب ری ردیابی یک کنسول PS4 نخواهد بود سازگار است.

مرتبط با: PS5 مقابل PS5, نسخه دیجیتال,

اگر اخم نمی, آن را به عنوان به احتمال زیاد بسیاری از بازی ها را به راه اندازی در هر دو سیستم عامل با CyberPunk 2077, The Last of Us Part II و Assassin's Creed Valhalla در حال حاضر تایید به کار در سراسر هر دو کنسول PS4 و PS5. بیشتر خواهد شد به احتمال زیاد به دنبال به خصوص شخص ثالث عناوین مانند Watch Dogs لژیون و Dying Light 2.

اما امثال چرخ ضامن دار و چکاچاک: رانش از هم جدا شده اند تایید می شود منحصر به فرد به PS5, بنابراین شما می خواهید برای ارتقاء به نسل بعدی کنسول در سفارش به آن بازی است. نمونه های دیگر مانند افق: ممنوع غرب و Gran Turismo 7 نیز انتظار می رود تنها در دسترس خواهد بود در PS5.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

در یک نکته مثبت سونی تایید کرده است که انتخاب PS4 دیسک های بازی کار خواهد کرد در PS5 اگر چه هنوز به فاش کردن که بازی PS4 سازگار خواهد بود. مایک Cerny ادعا کرده است که اکثریت بالا 100 بازی ترین بازی PS4 کار می کنند با PS5 در راه اندازی خواهد شد که بدون شک لطفا کسانی که هنوز در تلاش برای بازی از طریق گسترده خود را انباشت.

رسمی پلی استیشن وبلاگ می گوید: "ما در حال انتظار به عقب سازگار با عناوین اجرا خواهد شد در افزایش فرکانس در PS5 به طوری که آنها می تواند به نفع از بالاتر یا ثبات بیشتر نرخ فریم و بالقوه قطعنامه های بالاتر."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن