باید به شما خرید یک روتر WiFi 6?

ظهور WiFi 6 روتر در سال 2020 است بدون شک هیجان انگیز اجازه می دهد تا کاربران را به سطح شیب دار تا شبکه سرعت و

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

ظهور WiFi 6 روتر در سال 2020 است بدون شک هیجان انگیز اجازه می دهد تا کاربران را به سطح شیب دار تا شبکه سرعت و ببینید بیشتر قابل اعتماد اتصالات به خصوص هنگامی که با استفاده از دستگاه های متعدد.

در حال حاضر تعدادی از اشکالاتی به WiFi 6 روتر که ممکن است شما را دریغ قبل از خرید.

باید به شما خرید یک روتر WiFi 6?

پاسخ کوتاه این است که آن را بستگی دارد که چگونه بسیاری از دستگاه های سازگار شما را به عنوان به خوبی به عنوان این که آیا شما مایل به صرف بزرگ در فن آوری های جدید.

در حالی که WiFi 6 روتر در حال عقب سازگار با دستگاه های قدیمی تر با ویژگی های جدید است که آنها تنها می تواند لذت می برد و با دستگاه هایی که پشتیبانی از استاندارد جدید حاکم کردن heck از بسیاری از سخت افزار.

مرتبط: بهترین روترهای 2020

خبر خوب این است که مدرن ترین گل سرسبد گوشی های هوشمند پشتیبانی از WiFi 6 این روزها با امثال سامسونگ و اپل OnePus و سونی در آغوش استاندارد در سال 2020 است. وجود دارد هنوز به گوگل صفحه گوشی که پشتیبانی از WiFi 6 تا پشتیبانی است که همیشه تضمین شده که در حال دیدن امثال Carphone Warehouse.

آن را کمتر پیچیده برای لپ تاپ ها به عنوان هر مدل با استفاده از یک پردازنده یا اینتل نسل 10 یا AMD 4000 سری پردازنده های خانواده باید ببینید پشتیبانی از WiFi 6. اما هنگامی که دوباره به این معنی تنها دستگاه های راه اندازی شده در سال 2020 یا دومی پایان 2019 خواهد شد سازگار با وای فای 6 روتر.

نیز وجود دارد یک لیست طولانی از دستگاه های مدرن است که در حال حاضر عدم پشتیبانی از WiFi 6 از جمله اکثر خانه های هوشمند, دستگاه, تلویزیون, جریان, چوب و بازی های کنسول. که باید در آینده تغییر دهید هر چند که ما انتظار داریم (اگر چه آن را تایید نمی کنند) هر دو PS5 و Xbox سری X به ارائه پشتیبانی می کند.

پس سود اصلی از WiFi 6 است که کارایی آن در کار با دستگاه های متعدد در یک بار آن را احتمالا ارزش سرمایه گذاری در گران قیمت روتر اگر شما فقط یک یا دو دستگاه های سازگار. برای دیدن تفاوت قابل توجه شما نیاز به یک خانواده ارزش از ابزارهای صحبت کردن WiFi 6 زبان.

مرتبط: بهترین های Wi-Fi توسعه دهنده ی

که همه گفت: با WiFi 6 مجموعه به استاندارد جدید از صفحه اصلی اتصال به شبکه برای آینده قابل پیش بینی می تواند شما را در این بحث از آینده تصحیح خانه خود را پس از آن آماده برای اجتناب ناپذیر هجوم دستگاه های سازگار. WiFi 6 روتر به طور کامل سازگار با دستگاه های قدیمی تر بیش از حد پس از آن می توانید فقط به عنوان خوب از کار خود را به عنوان زمان WiFi 5 روتر.

تنها مشکل در این است که روتر WiFi 6 هنوز هم خیلی گران با Netgear Orbi WiFi 6 (RBK852) هزینه عظیم £699.99 در زمان نوشتن. وجود جایگزین های ارزان تر مانند TP-Link دکو X60, اما آنها هنوز هم به طور کلی هزینه بیش از 400 پوند که نیست به خصوص ارزش خوب است.

قیمت آن خواهد شد به احتمال زیاد شاقول هنگامی که رقابت بیشتر می شود شلوغ و WiFi 6 می شود به طور پیش فرض استاندارد بنابراین ما نشان می دهد انتظار تا پس از آن قبل از پرش. اما اگر شما در حال حاضر خود را به تعدادی از WiFi 6 دستگاه های سازگار و مشتاق خود را برای بهبود اتصال به شبکه و سپس جوش تا پول نقد به سرمایه گذاری در یک WiFi 6 روتر در حال حاضر هنوز هم می تواند ارزشمند باشد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن