سلاح های جدید در حال آمدن به Call of Duty: Warzone را گولاگ دوئل

Activision و Infinity Ward اعلام کرده اند یک انتخاب از سلاح های جدید اضافه شده در آینده به Call of Duty: Warzo

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

Activision و Infinity Ward اعلام کرده اند یک انتخاب از سلاح های جدید اضافه شده در آینده به Call of Duty: Warzone's گولاگ بدنام محل است.

شرقی است که در آن بازیکنان گرفته شده پس از شکست در بسیار محبوب battle royale که در آن به آنها داده می شود یک شانس دوم در پیروزی با در نظر گرفتن بخشی در یک زمان 1v1 جنگ با تفنگ یا تپانچه در claustrophobic محدوده زندان ،

این یکی از Warzone نوآورانه ترین عناصر انجام یک کار بزرگ در تنظیم خود را جدا از رقابت است. من شخصا فکر می کنم آن را overcomplicates سادگی فوق العاده از نبرد رویال اما هر یک برای خود من فرض کنید. بدون توجه به نظر شما این تغییرات جدید ملزم به چیزهایی ادویه تا.

مرتبط: بهترین بازی نبرد رویال

از آنجا که رایگان-به-بازی, تجربه, راه اندازی, گولاگ درگیری شده اند محدود به تپانچه و تفنگ ساچمه ای به این معنی که شما می خواهم نیاز به دریافت از نزدیک و شخصی با مخالفان خود را به ایستادگی جامد شانس در نظر گرفتن آنها را. در حال حاضر می تواند این همه تغییر.

این هفته به روز رسانی خواهد شد اضافه کردن SMGs و تفنگ به مخلوط با بازیکنان در حال حاضر قادر به استفاده از یک انتخاب بزرگتر از سلاح در هنگام مبارزه برای بقا در شرقی ، به طور مشخص تر, AK-47, M13 کیلو 141 رم-7 مهاجم 45 و بیشتر به ساخت اولین خود را.

Call of Duty: Warzone ثابت کرده است که فوق العاده محبوب پس از آن راه اندازی تعجب در اوایل این سال داشتن جذب دهها میلیون ها نفر از بازیکنان در سراسر PS4, Xbox One و PC. آن را به راحتی به Fortnite و PUBG یک اجرا برای پول خود را که کار آسانی با توجه به محبوبیت گسترده.

Jason Coles اعطا Warzone 3.5/5 در نقد و ستایش آن رویکرد رمان به فرمول و در عین حال تاسف خوردن آن uninspired زیبایی و خسته کننده شخصیت در مقایسه با زمانی که به آن نوع خواهر و برادر.

"انجمن ایران هات یک مثال خوب از چگونه شما می توانید تکرار یک فرمول و آن را بهبود بخشد اما حذف قلب چیزی را با بازی آن را کمی بیش از حد امن" می خواند و حکم خود را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن