Denon CEOL N11 DAB سیستم به ارمغان می آورد راحتی و تطبیق پذیری در یک بسته کوچک

Denon اعلام کرده است که آخرین سیستم شبکه در آن CEOL محدوده در N11 DAB اضافه می کند که DAB/DAB+ رادیو به یک در

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

Denon اعلام کرده است که آخرین سیستم شبکه در آن CEOL محدوده در N11 DAB اضافه می کند که DAB/DAB+ رادیو به یک در حال حاضر جامع مجموعه ای از ویژگی های.

آینده داغ بر روی پاشنه از Ruark اعلام R3 است CEOL N11 DAB (£529) آخرین در Denon طیف وسیعی از سیستم های شبکه که در ادامه به بسته به عنوان بسیاری از ویژگی های به عنوان آن می تواند به جمع و جور آن فرم است.

شما می توانید انتخاب کنید به بازی موسیقی بیش از Wi-Fi Ethernet, پخش 2 یا بلوتوث و یا از طریق USB چوب. Wi-Fi نیز باز می شود تا امکان جریان از یک NAS (Network Attached Storage) برای تمام کسانی که hoarders دیجیتال فایل های موسیقی.

به عنوان مورد با هر Denon محصول HEOS سیستم برای چند اتاق ساخته شده است-در باز کردن راه های دیگر HEOS سازگار با سیستم های بنابراین شما می توانید ساخت آرایه ای از ارتباط تنگاتنگ با دستگاه های. HEOS نیز ارائه می دهد آمازون الکسا و گوگل دستیار صوتی پشتیبانی اگر چه این نیست به واحد ساخته شده و به جای آن ها تنها می تواند آغاز شود از طریق دستگاه های خارجی.

این HEOS برنامه نیز ارائه می دهد ادغام با جریان موسیقی خدمات مانند Spotify, Amazon Music HD و جزر و مد. این N11 را همه کاره می آید به تمرکز با گنجاندن DAB+/DAB دیجیتال ایستگاه های رادیویی و یا آنالوگ FM/AM رادیو. و برای کسانی که با سی دی (به یاد داشته باشید آن؟) شما می توانید با استفاده از ساخته شده در دستگاه پخش سی دی.

نوری ورودی ارائه فرصتی به قلاب CEOL N11 DAB به یک تلویزیون و یک گزینه وجود دارد به اضافه کردن SC-N10 دو راه بلندگو. در دسترس به طور جداگانه در هزینه £99 Denon ادعا می کند آنها نه تنها مکمل به نظر می رسد از N11 اما تکثیر صدا "با وضوح و وزن و همچنین به عنوان کامل تعادل مربوطه به اهنگ صدا."

و آنچه در مورد آن به نظر می رسد ؟ مفهومی آن را در خط با تلاش های قبلی: جمع و جور با لبه های گرد صاف ظاهر آن و سطح بالا است که مقاوم در برابر خراش. سطح بالا است که در آن شما خوب روشن کنترل های لمسی و فاسیا یک صفحه نمایش OLED برای رمزگشایی پخش اطلاعات.

موجود در براق خاکستری فصیح سفید و انجام نگرفته سیاه CEOL N11 DAB به فروش می رود اوت سال 2020 برای £529. اختیاری سخنرانان در دسترس هستند برای اضافی £99.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب