تلگرام در حال حاضر ارائه می دهد بیشتر امن ویدئو تماس

تماس های ویدئویی هستند همه خشم این روزها به عنوان ما تمرین دور شدن اجتماعی برای کار و مدرسه. با این حال، این

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399
تماس های ویدئویی هستند همه خشم این روزها به عنوان ما تمرین دور شدن اجتماعی برای کار و مدرسه. با این حال، این سوال در مورد امنیت چنین تماس هایی وجود دارد، و اینکه آیا می توان آنها را رهگیری کرد یا نه، و این جایی است که رمزنگاری پایان به پایان در می آید. اگر شما پس از برنامه ای که می تواند آن را فراهم می کند، تلگرام می تواند ارزش نگاه کردن.
تبلیغات

دلیل این است که شرکت اعلام کرده است که آنها برنامه به روز شده که در آن در حال حاضر آن را از ویژگی های رمزگذاری پایان به پایان برای تماس های ویدئویی. به گفته این شرکت، "تمام تماس های ویدئویی با رمزنگاری پایان به پایان محافظت می شوند. برای تأیید ارتباط خود، چهار ایموجی که روی صفحه نمایش داده شده اند را برای شما و شریک چت خود مقایسه کنید - اگر با هم مطابقت داشته باشد، تماس شما ۱۰۰٪ توسط رمزگذاری زمان آزمایش شده امن است که در چت های مخفی تلگرام و تماس های صوتی نیز استفاده می شود."

برای آن رمزنگاری های ناآشنا، پایان به انتها جایی است که داده ها در حین انتقال رمزگذاری می شوند و تنها زمانی رمزگشایی می شوند که به دستگاه مورد نظر خود برسیم. در مورد تلگرام، آنها با استفاده از emojis نشان داده شده بر روی صفحه نمایش که در آن اگر آنها با emojis بر روی صفحه نمایش چت شریک زندگی خود را مطابقت داشته باشد، سپس شما می دانید که رمزگذاری پایان به پایان تایید شده است.

تلگرام تنها شرکتی نیست که چنین ویژگی هایی را ارائه می دهد. در اوایل سال جاری، زوم اعلام کرد که آنها نیز ارائه ویژگی مشابه است. در ابتدا برای مشتریان پرداخت کننده زوم در نظر گرفته شده بود، اما شرکت تغییر قلب داشت و آن را در دسترس همۀ افراد قرار داد.

در زمینه تلفن های همراه. برای اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها، امنیت و تلگرام بخوانید. منبع: telegram.org



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن