به عنوان دور برگشت به عنوان 2016 زمانی که این شرکت در مورد به راه اندازی Xbox One X, مایکروسافت, مدیران صحبت کردیم در مورد پایان سخت افزاری کنسول نسل به عنوان ما به طور سنتی شناخته شده آنها.
به عنوان شرکت و دیگران تبدیل به قدرت ابر برای اطمینان از بهترین بازی ها را می توان در دستگاه های بیشتر و عادات پارسه تغییر نیاز برای کنسول های سخت افزاری ارتقاء ممکن کاهش دهیم به عنوان زمان می رود.
اگر شما نگران آینده ایکس باکس سری X خواهد بود مایکروسافت آخرین true نسل کنسول های بازی را بدست آورد و رئیس Phil Spencer به اخبار را برای شما: "من فکر نمی کنم ایکس باکس سری X است که ما آخرین کنسول."
اسپنسر صحبت شد به سیمی در گسترده مصاحبه در مورد آینده پلتفرم Xbox و گفت که تا زمانی که به اندازه کافی از مردم می خواهم به بازی در مجموعه تلویزیونی مایکروسافت را حفظ پمپاژ کردن کنسول. این که آیا شما وجود داشته باشد جزئی ارتقاء و یا واقعی نسل جدید در حال حرکت به جلو است و هر کسی حدس می زنم, اما آن را روشن مایکروسافت نیست گرفتن از کنسول بازی.
مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X
"من می خواهم به تماشای تلویزیون. من دوست دارم بازی در تلویزیون. از آن جایی که من بازی بیشتر از زمان" اسپنسر گفت. "من فکر می کنم وجود خواهد داشت — برای مدت زمان طولانی — یک جهان که در آن مردم می خواهم به بازی در تلویزیون و ما متعهد به آن است و ما ارائه کنسول تجربه است. من فکر نمی کنم ایکس باکس سری X است که ما آخرین کنسول. من فکر می کنم ما بیشتر کنسول را که تلویزیون بزرگ بازی تجربه کار و لذت بخش است."
او تخمین می زند که در آینده از کنسول ها بستگی دارد بسیار در آینده از تلویزیون خود را به عنوان مقدار به عنوان آینده از بازی.
"در دراز مدت به نظر من این یک سوال در مورد زنده ماندن از تلویزیون," او گفت:. "وجود دارد این حساب این بازی شطرنج ما در حال بازی است. این دیگر بازی چکرز. ما در حال رفتن به تمرکز بر روی پلیر و دستگاه هایی که آنها را که مناسب شیوه زندگی خود را."
مایکروسافت البته مصون سازی آن شرط در حال حرکت رو به جلو است. پروژه xCloud باید به ثمر می آیند در حدود همان زمان به عنوان ایکس باکس سری X می رفتن. این شرکت همچنین توان آنلاین کراس-بازی بازی های معنی پارسه لازم نیست در همان پلت فرم برای رقابت در آنلاین چند نفره عرصه است. سونی برای مثال نقل شده است كه تمایلی داده و موقعیت خود را به عنوان رهبر بازار در آخرین نسل کنسول.
"این جهانی که در آن سخت افزار خریداری شده شما را نگه می دارد ما را از قادر بودن به بازی با هم به نظر می رسد کاملا خارجی در جهان امروز" اسپنسر اضافه شده است.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- اولین سایت کربن فعال | تجهیز یار
- وایکینگ rap battles – ترور برخی از ضربه های قاتل در AC: Valhalla
- نینتندو سوئیچ 2: همه چیز ما در مورد شایعه کنسول جانشین
- توضیح رفراکتومتر آزمایشگاهی
- BandO تیم با نام تجاری ورزشی برای نسخه محدود هدفون
- نحوه استفاده شیشه آلات آزمایشگاهی
- نقد و بررسی کرم ضد چروک درماتیپیک
- واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است
- ویژگی های حریم خصوصی iOS 14 می تواند درآمد تبلیغ فیس بوک 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان.تبلیغاتآنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن این شرکت هشدار تبلیغ کنندگان خود را که آنها در واقع ممکن است در نهایت دیدن افت 50٪ در درآمد. دلیل این است که در iOS 14، اپل به کاربران این گزینه را می دهد تا از ردیابی تبلیغات کاربران در سراسر برنامه ها و وب سایت ها جلوگیری کنند. در نتیجه کاربران احتمالا ً شروع به دیدن تبلیغات کمتر هدفمند/شخصی شده خواهند کرد.به گزارش فیس بوک، «در حالی که کمی کردن تاثیر بر ناشران و توسعه دهندگان در این مرحله با ناشناخته های زیادی دشوار است، در آزمایش شاهد کاهش بیش از 50 درصدی درآمد ناشر شبکه مخاطبان زمانی بوده ایم که شخصی سازی از کمپین های نصب آگهی تلفن همراه حذف <em>شد. در واقعیت،</em> تاثیر بر شبکه مخاطبان بر iOS 14 ممکن است بسیار بیشتر باشد، بنابراین ما در حال کار بر روی استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت برای حمایت از ناشران از طریق این تغییرات هستیم."iOS 14 در حال حاضر برای انتشار این پاییز آینده احتمالا در کنار اعلام آی فون آینده اپل 12 دستگاه میله. <!-- Web Push subscription button--> در زمینه اپل >تلفن همراه. اطلاعات بیشتر در مورد فیس بوک, iOS, Ios 14 و حریم خصوصی. منبع: 9to5mac <i></i> 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ کنندگان معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان. آنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن شرکت هشدار [...]
- کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه چین را بر روی نینتندو سوئیچ این ماه ژوئیه