ایکس باکس سری X نخواهد بود مایکروسافت آخرین کنسول می گوید: فیل اسپنسر

به عنوان دور برگشت به عنوان 2016 زمانی که این شرکت در مورد به راه اندازی Xbox One X, مایکروسافت, مدیران صحبت ک

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

به عنوان دور برگشت به عنوان 2016 زمانی که این شرکت در مورد به راه اندازی Xbox One X, مایکروسافت, مدیران صحبت کردیم در مورد پایان سخت افزاری کنسول نسل به عنوان ما به طور سنتی شناخته شده آنها.

به عنوان شرکت و دیگران تبدیل به قدرت ابر برای اطمینان از بهترین بازی ها را می توان در دستگاه های بیشتر و عادات پارسه تغییر نیاز برای کنسول های سخت افزاری ارتقاء ممکن کاهش دهیم به عنوان زمان می رود.

اگر شما نگران آینده ایکس باکس سری X خواهد بود مایکروسافت آخرین true نسل کنسول های بازی را بدست آورد و رئیس Phil Spencer به اخبار را برای شما: "من فکر نمی کنم ایکس باکس سری X است که ما آخرین کنسول."

اسپنسر صحبت شد به سیمی در گسترده مصاحبه در مورد آینده پلتفرم Xbox و گفت که تا زمانی که به اندازه کافی از مردم می خواهم به بازی در مجموعه تلویزیونی مایکروسافت را حفظ پمپاژ کردن کنسول. این که آیا شما وجود داشته باشد جزئی ارتقاء و یا واقعی نسل جدید در حال حرکت به جلو است و هر کسی حدس می زنم, اما آن را روشن مایکروسافت نیست گرفتن از کنسول بازی.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

"من می خواهم به تماشای تلویزیون. من دوست دارم بازی در تلویزیون. از آن جایی که من بازی بیشتر از زمان" اسپنسر گفت. "من فکر می کنم وجود خواهد داشت — برای مدت زمان طولانی — یک جهان که در آن مردم می خواهم به بازی در تلویزیون و ما متعهد به آن است و ما ارائه کنسول تجربه است. من فکر نمی کنم ایکس باکس سری X است که ما آخرین کنسول. من فکر می کنم ما بیشتر کنسول را که تلویزیون بزرگ بازی تجربه کار و لذت بخش است."

او تخمین می زند که در آینده از کنسول ها بستگی دارد بسیار در آینده از تلویزیون خود را به عنوان مقدار به عنوان آینده از بازی.

"در دراز مدت به نظر من این یک سوال در مورد زنده ماندن از تلویزیون," او گفت:. "وجود دارد این حساب این بازی شطرنج ما در حال بازی است. این دیگر بازی چکرز. ما در حال رفتن به تمرکز بر روی پلیر و دستگاه هایی که آنها را که مناسب شیوه زندگی خود را."

مایکروسافت البته مصون سازی آن شرط در حال حرکت رو به جلو است. پروژه xCloud باید به ثمر می آیند در حدود همان زمان به عنوان ایکس باکس سری X می رفتن. این شرکت همچنین توان آنلاین کراس-بازی بازی های معنی پارسه لازم نیست در همان پلت فرم برای رقابت در آنلاین چند نفره عرصه است. سونی برای مثال نقل شده است كه تمایلی داده و موقعیت خود را به عنوان رهبر بازار در آخرین نسل کنسول.

"این جهانی که در آن سخت افزار خریداری شده شما را نگه می دارد ما را از قادر بودن به بازی با هم به نظر می رسد کاملا خارجی در جهان امروز" اسپنسر اضافه شده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن