مجنون Slow Mo تصویری را نشان می دهد ساعت اپل, تف کردن آب

دیده بان اپل برای بیشتر قسمت ها به طور کامل محصور دستگاه ذخیره برای آن سخنران کوره. این است که در آن آب می توا

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

دیده بان اپل برای بیشتر قسمت ها به طور کامل محصور دستگاه ذخیره برای آن سخنران کوره. این است که در آن آب می توانید به تماشای اما اپل این مشکل را نمیفهمد. در مورد شما نمی دانم, ساعت اپل دارای یک آب "قفل" ویژگی است که اجازه می دهد تا کاربران برای قفل کردن صفحه نمایش دستگاه خود را به طوری که زمانی که آنها در حال شنا مانع از آن آب از تداخل با صفحه نمایش.

تبلیغات

در زمانی که کاربران در حال انجام خود را با شنا کردن آنها می توانید خاموش کردن آب قفل و پخش خواهد شد در واقع بازی یک صدا که در آن متکی بر ارتعاشات از سخنرانان به خارج کردن هر گونه باقی مانده آب. در یک ویدئو جدید آپلود شده توسط Slow Mo Guys آن را نشان می دهد دقیقا چگونه پخش می کند که در نزدیک شدید و در حرکت فوق العاده آهسته.

پایان نتیجه است و نه مسحور تصویری به خصوص زمانی که نزدیک است. این است زیرا اگر شما به آن نگاه کنید به طور معمول آن را فقط به نظر می رسد مانند تماشای تف کردن قطرات کوچک آب, اما زمانی که در بزرگنمایی و هنگامی که کاهش قابل توجهی پایین آن است که در واقع نه یک موجود شگفت انگیزی شاهکار مهندسی است. این ویدئو نشان می دهد و حتی سخنران کوره ارتعاشی به عقب و جلو به فشار آب است.

اگر شما چند دقیقه به فراغت و سپس این است که قطعا ارزش یک نگاه.

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره ساعت اپل, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن