این تاشو, آی فون, مفهوم برگ ما بیشتر مایل

اگر شایعات را باور اپل می تواند به کاوش در ایده ایجاد یک foldable تلفن. دقیقا چگونه این دستگاه را تحقق حدس می

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

اگر شایعات را باور اپل می تواند به کاوش در ایده ایجاد یک foldable تلفن. دقیقا چگونه این دستگاه را تحقق حدس می زنم کسی است اما در عین حال کانال یوتیوب در iOS بتا اخبار پخته شده است تا مفهوم تصویری که نشان می دهد که آی فون می تواند مانند نگاه با طراحی تاشو.

تبلیغات

به جای آن از یک طراحی تاشو که در آن تلفن همراه تبدیل به یک تبلت و یک تلفن دوباره این ویدئو نشان می دهد که آی فون می تواند مانند نگاه کنید اگر اپل به تصویب رسید یک طراحی شبیه به Samsung Galaxy Z تلنگر. ما باید بگویم که شگفت انگیز به نظر میرسد اگر چه لولا بخشی از این تلفن را احساس نمی کند کاملا اپل مانند.

اما جلوی گوشی که در صفحه نمایش اصلی است که به نظر می رسد فوق العاده و به نظر می رسد مانند یک بلندتر/دیگر آی فون. این گوشی کمی بیشتر روی صفحه نمایش املاک و مستغلات به خصوص اگر به صورت افقی استفاده می شود به تماشای فیلم و گشت و گذار در وب و یا در حالی که بازی بازی. این مفهوم همچنین اضافه شده یک ثانویه صفحه نمایش در جلو که در آن حتی می توانید نمایش اطلاعات از پوشنده لباس دیده بان اپل.

احتمالا آن می تواند سفارشی برای اضافه کردن دیگر ویدجت های مفید بسته به نیاز کاربر. که می شود گفت ما باید به شما یادآوری کنم که این صرفا یک مفهوم است نه یک نشت یک شایعه بنابراین فقط به تحسین آن را برای آنچه در آن است در حال حاضر.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >مفاهیم. بیشتر بخوانید درباره آیفون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن