گوگل صفحه گوشی های جدید ایمنی شخصی بررسی ویژگی

اگر شما در حال راه رفتن به خانه در اواخر شب در یک خیابان که خالی است ما تصور کنیم که برخی از مردم ممکن است احس

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

اگر شما در حال راه رفتن به خانه در اواخر شب در یک خیابان که خالی است ما تصور کنیم که برخی از مردم ممکن است احساس کمی با احتیاط و ناامن است. خبر خوب این است که اگر شما صاحب یک صفحه گوشی گوگل اعلام کرده است که امنیت برنامه که قبلا عرضه در صفحه 4 در حال حاضر در دسترس باشد در تمام صفحه های دستگاه های.

تبلیغات

برای کسانی که نا آشنا با امنیت نرم افزار اجازه می دهد تا کاربران برای بررسی در با دوستان به اجازه دهید آنها را می دانیم که آنها بی خطر هستند. در یک راه این است که بیشتر گسترش یافته نسخه از Facebook ایمنی بررسی ابزار است که اجازه می دهد تا کاربران را علامت خود را به عنوان امن در حوادث مانند حوادث طبیعی در منطقه خود.

با امنیت نرم افزار کاربران می توانند راه اندازی یک برنامه. این به این معنی است که اگر شما در حال خروج از دفتر و یا مدرسه و در حال راه رفتن به خانه شما می توانید یک برنامه است که به یاد شما را به علامت خود را به عنوان امن در یک زمان خاص. در صورتی که شما خود را در زمان برنامه ریزی شده برنامه خواهد شد و سپس شما هشدار تماس های اضطراری.

کاربران همچنین قادر خواهد بود برای استفاده از این برنامه در طول موقعیت های خطرناک بلافاصله پس از ارسال خود را در زمان واقعی محل سکونت خود را به تماس های اضطراری به طوری که آنها می توانید برای کمک تماس بگیرید و یا به شما در پیدا کردن. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید در گوگل به صفحه پشتیبانی برای جزئیات بیشتر و یا دانلود آن را از فروشگاه Google Play.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آندروید و برنامه های گوگل. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن