Yakuza 7: مانند یک اژدها خواهد شد راه اندازی یک عنوان برای ایکس باکس سری X

سگا و مایکروسافت تایید کرده اند که Yakuza 7: مانند یک اژدها خواهد شد راه اندازی یک عنوان برای ایکس باکس سری X

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

سگا و مایکروسافت تایید کرده اند که Yakuza 7: مانند یک اژدها خواهد شد راه اندازی یک عنوان برای ایکس باکس سری X زمانی که آن می رسد بعد از این سال.

غیر منتظره راه اندازی عنوان اعلام شد طی امروز ایکس باکس 20/20 مارک اولین بار شنیده ایم در مورد غربی بومی سازی و پس از آن, ژاپنی, راه اندازی در اواخر سال گذشته. در زمان نوشتن آن باقی مانده است یک PS4 منحصر به فرد در آن سرزمین.

داده آن را به عنوان یک لانچ تایتل یا کنسول جدید بازیکنان می توانند انتظار افزایش, تصاویری عملکرد و وضوح نسبت به سیستم عامل های دیگر – که احتمالا خواهد PS4 و PC در غرب با توجه به سری تاریخ به عنوان یک عمدتا پلی استیشن اموال.

Yakuza 7 را نیز پشتیبانی هوشمند مایکروسافت سیستم تحویل معنی کسانی که خرید بر روی Xbox One به طور خودکار به روز رسانی برای ایکس باکس سری X نسخه بدون هیچ گونه هزینه اضافی. این شامل خود موجب صرفه جویی در و دستاوردهای بیش از حد, بنابراین بدون نیاز به بیش از شروع.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

مانند اژدها شجاع و خروج برای سری ترک سری' ضرب و شتم-em-تا ریشه در حمایت از سنتی به نوبه خود مبتنی بر سیستم مبارزه با عمیق تر تمرکز بر استراتژی است. شما نیاز به استفاده فراوانی از مهارت های مختلف و شخصیت های به ظاهر پیروز در بسیاری از جنگ است.

این مطلب همچنین تصویب یک شخصیت جدید در قالب Ichiban فوکوئوکا با Kazuma Kiryu را یاد داستان که در Yakuza 6. این چهره جدید را همراه با فراوانی از چهره های جدید, مکان ها و تم ها در حال جا به روایت ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید برای خودمان.

استخوانی از جمله منحصر به فرد است یک حرکت بزرگ برای مایکروسافت معمول نمونه کارها, نشان می دهد که این امید به تنوع در انتخاب خود را از بازی در حال حرکت به سمت نسل بعدی. تالار اختصاصی مانند Halo بی نهایت و Hellblade: Senua است Sega باقی می ماند بخشی از این گفتگو اما هیجان انگیز برای دیدن انواع بیشتری از عناوین در ارائه حرکت رو به جلو.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن