Smartify دفتر خانه خود را با این شیرین اکو نمایش 5 افت قیمت

شما می توانید در حال حاضر خرید آمازون اکو نشان می دهد 5 با 25% کاهش در آن RRP و آن را کامل مقرون به صرفه همراه

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

شما می توانید در حال حاضر خرید آمازون اکو نشان می دهد 5 با 25% کاهش در آن RRP و آن را کامل مقرون به صرفه همراه برای دفتر خانه خود را.

با وب کم بودن به طور فزاینده ای مشکل تر است در حال حاضر ممکن است زمان خوبی برای در نظر گرفتن توقیف اکو نشان می دهد 5 به جای مباهات یک تن از ویژگی های هوشمند در کنار قابلیت انجام تماس های ویدئویی از طریق اسکایپ. معمولا خرده فروشی در £79.99 آمازون گرفته شده شیرین £20 آوردن جمع و جور هوشمند صحبت کردن برای تنها £59.99.

اکو نمایش 5 یکی از آمازون کوچکترین موجود در آن صفحه نمایش هوشمند خط ارائه یک 5.5 اینچ صفحه نمایش. عملکرد بسیار شبیه به یکی از آمازون سنتی اکو و بلندگو شما می توانید با استفاده از صدای کمک الکسا برای تنظیم یادآوری سوال بپرسید و حتی کنترل سازگار با دستگاه های هوشمند در اطراف خانه خود را.

با ساخته شده است در 1MP, دوربین, اکو نمایش 5 هم کامپایل هم میکروفن به منظور بلند کردن صدای خود در هنگام چت تصویری و یا صحبت کردن به طور مستقیم به الکسا. برای اطمینان بیشتر از حریم خصوصی و همچنین به عنوان یک دکمه on/off برای دوربین و میکروفون این دوربین همچنین می آید با یک فیزیکی شاتر است که می تواند جابجا کنید هر زمان که شما می خواهید.

به عنوان یکی از جمع و جور تر هوشمند صفحه نمایش در بازار اکو نمایش 5 است به خصوص اگر شما تنها مقدار کمی از فضا برای کار با. اکو نمایش 5 می توانید به راحتی بر روی میز کنار تخت ساخت بسیاری از توانایی برای تنظیم آلارم و دیدن آینده خود را به انجام لیست به عنوان شما را از خواب بیدار. البته اندازه آن نیز آشنایی خود را به راحتی در اطراف نقل مکان کرد خانه هر کجا که شما به آن نیاز دارید.

به طور مداوم یادگیری الکسا همچنین می توانید انتخاب کنید تا جدید دانلود مهارت ساخت این دستگاه کاملا به معنای واقعی کلمه هدیه ای است که نگه می دارد در دادن. یکی برای بچه ها بیش از حد الکسا می توانند یاد بگیرند به بازی بازی ها و یا به راحتی انتخاب کنید تا مورد علاقه خود را ایستگاه های رادیویی.

در حال حاضر برای فقط £59.99, نجات £20 در آمازون اکو نشان می دهد 5 و روشن کردن خانه خود را با یک براق صفحه نمایش هوشمند است که می تواند پرش بین بازی, موسیقی, دست زدن به تماس های تصویری و حتی به شما نشان امشب شام دستور در یک لحظه متوجه.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن