شما می توانید با بازدید از موزه بریتانیا از خانه – با جزئیات بیشتر از همیشه

دررفتن coronavirus مستند وضعیت بدان معنی است که ما نمی توانیم بازدید از جاذبه های سراسر کشور که معمولا ما را س

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

دررفتن coronavirus مستند وضعیت بدان معنی است که ما نمی توانیم بازدید از جاذبه های سراسر کشور که معمولا ما را سرگرم. موزه بریتانیا است دوباره vamping خود را آنلاین ارائه به نگه داشتن شما را سرگرم و از خانه است.

موزه معمول جهانی, مجموعه ای از آثار مارکس آن را به عنوان یکی از قابل توجه ترین موزه جاذبه های. در حال حاضر شما می توانید یک نگاهی به برخی از این آثار باستانی از راحتی از خانه خود را با جزئیات بیشتر از همیشه.

مربوط به: چالش بچه های خود را با این 44 سرگرم کننده وظایف مهندسی از Dyson

یک صدای جیر جیر از موزه بریتانیا حساب رسمی توییتر توضیح می دهد که چهار و نیم میلیون اشیاء و تقریبا دو میلیون و تصاویر در دسترس هستند به مرور در سایت.

شما می توانید از هشتگ #MuseumFromHome در توییتر به نگه دارید تا با تجربیات دیگر افراد داشتن در آنلاین مجموعه موزه بریتانیا – و شاید انتخاب کردن چند برجسته برای سفر خود را. انگار همه چیز را از یونان باستان گلدان ساخته شده حدود 500 سال قبل از میلاد به آثار باستانی از جنگ جهانی دوم و بیشتر در تاریخ مدرن است.

توییت موضوع نیز توضیح می دهد که پس از به روز رسانی به "مجموعه آنلاین در حال حاضر یکی از بزرگترین حاضر مجموعه موزه و پایگاه داده ها در جهان است."

موزه مدیر Hartwig فیشر گفت: "ما امیدواریم که این مهم اشیاء می تواند الهام بخش, انعکاس, و یا حتی فقط لحظات آرام از حواس پرتی در طول این زمان دشوار است."

بنابراین اگر شما به دنبال برای برخی از مستند سرگرمی و می خواهید آن را بیشتر بر روی آموزشی ذهن-گسترش جانبی و سپس آنلاین مجموعه موزه بریتانیا می تواند برای شما.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

به عنوان مستند در drags ما نیز آموخته و در مورد برخی دیگر از راه های بزرگ برای نگه داشتن شما و بچه های خود را سرگرم و تحصیل کرده. اولا Dyson است که به ارائه طیف وسیعی از چالش های مهندسی به نگه داشتن بچه های خود فکر کنند.

ثانیا جدید, cyber security, البته تا حدودی اجرا شده توسط دولت راه اندازی کرده است. آن را در نظر دارد برای آموزش نسل بعدی اخلاقی هکرها و امنیت سایبر ،

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن