IOS 14 راه اندازی است که به مراتب مهم تر از آی فون 12

اپل بالاخره پرده برداری از iOS 14 و در حالی که آن را ممکن است به عنوان انگیز برای من بسیار هیجان انگیز تر از آ

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

اپل بالاخره پرده برداری از iOS 14 و در حالی که آن را ممکن است به عنوان انگیز برای من بسیار هیجان انگیز تر از آیفون 12. در اینجا به همین دلیل است.

من عاشق تماشای WWDC از آنجایی که من بچه بودم. محض سرعت که در آن چیزهای جدید اعلام شده است و ارضاء فوری از دانلود این احتمال بسیار جنس بنجل بتا برای اولین بار سخت به ضرب و شتم زمانی که می آید به تکنولوژی راه اندازی شد.

و بله, من ترجیح می دهم راه اندازی اپل آخرین نرم افزار که از آن به گل سرسبد گوشی به این دلیل ساده که نرم افزار باعث می شود به مراتب بیشتر از تفاوت به من از سخت افزار. آیفون 12 خواهد شد و البته این فقط بر اساس اوایل شایعات بود سریع تر بسته دوربین بهتر و قابلیت طراحی یادآور بهترین آیفون تا کنون (aka iPhone 5).

اما من نمی استفاده کنید و یا متوجه این ویژگی ها در هر روز است. آنها را تغییر نمی دهد چگونه من با استفاده از آی فون. iOS 14 از سوی دیگر خواهد شد.

مرتبط: چگونه برای دانلود iOS 14

این نرم افزار بخشی از تلفن همراه است که مهم ترین ویژگی آن را به عنوان چیزی که شما در ارتباط برقرار کردن با هر بار که شما با استفاده از تلفن. بد افزار است dealbreaker و به همین دلیل آن را اغلب می تواند سخت توصیه های خاص فوق العاده ارزان گوشی های آندروید. این ممکن است مشتری جلب کردن امکانات است که می تواند آی فون SE 2 احساس ناکافی اما روز به روز تجربه نمی تواند به رقابت بپردازند. من حتی آن را سخت به از صمیم قلب معرفی گوشی های سامسونگ چند سال پیش به عنوان نرم افزار یک درد است. خوشبختانه که دیگر مورد کهکشان S20 سری.

بسیاری از مقالات استفاده کرده اند خسته از کلیشه 'تکامل نه انقلاب" در سال های گذشته برای توصیف تغییرات برای iOS و در بسیاری از موارد که احتمالا منصفانه است. با iOS 14 آن احساس شده است وجود دارد برخی از تغییر واقعی – حتی اگر بسیاری از این ویژگی های جدید شده اند کنده حق از آندروید.

این اولین بار است که از آی فون عرضه آن در سال 2007 که ایده اولیه از صفحه اصلی تغییر کرده است. شما دیگر برنامه مجبور به پر کردن پانل های متعدد با برنامه های بی پایان. به جای آن شما می تواند این برنامه شما به ندرت به استفاده از نرم افزار کتابخانه (که اساسا Android app launcher) یا خندق آنها را به طور کامل با تشکر از نرم افزار کلیپ. ابزارک می تواند گرفته شده در خارج از امروز پانل با سیستم عامل iOS 14 و قرار داده شده در صفحه اصلی در یک حرکت است که به نظر می رسد مانند مفهوم هنر من شده است که مایل واقعی بود برای دهه گذشته است.

مرتبط با: 5 اطلاعیه مهم شما از دست رفته در WWDC

ویدجت...در صفحه اصلی و در نهایت...

این ویدجت به احتمال زیاد یک کاربر قدرت ویژگی و نه برای همه اما برای من داشتن glanceable اطلاعات – شبیه به عوارض در سازمان دیده بان اپل در گوشی من به جای داشتن به حفر کردن به یک برنامه خوش آمدید. داشتن دمای فعلی همیشه قابل مشاهده و یا چه پادکست در حال پخش است فقط حس می کند و من تعجب آن گرفته شده اپل این به آن اضافه کنید.

جدید در iOS به روز رسانی می آورد ویژگی های جدید به مقدار زیادی بیشتر مردم است. شما لازم نیست به سرمایه گذاری در 1000 پوند+ آیفون به آنها را به جای شما فقط نیاز به یک آی فون 6S یا جدیدتر. اگر گوشی شما اجرا می شود در iOS 13 و سپس آن را اجرا iOS 14 و اپل بار دیگر ثابت کرد که چقدر جلوتر از اندروید آن که آن را به به روز رسانی نرم افزار. چقدر خوب این به روز رسانی به کار بر روی کسانی که گوشی های قدیمی تر باقی مانده است دیده می شود.

مرتبط با: که اپل را دریافت iOS 14?

نسخه جدید آی فون را همیشه بیشتر اعتیاد به مواد مخدره و بیشتر مردم علاقه مند است. اما هنگامی که آن پایین می آید به این نرم افزار است که باعث می شود یک گوشی واقعا فوق العاده و یا ارزش آزار با.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب