جدید لانه صفحه اصلی گوینده را تایید کرد و آن را بسته بندی شسته و رفته تعجب

گوگل با کمال تعجب تایید دوباره طراحی لانه صفحه اصلی بلندگو در مدت کوتاهی پس از این دستگاه به بیرون درز اوایل ا

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

گوگل با کمال تعجب تایید دوباره طراحی لانه صفحه اصلی بلندگو در مدت کوتاهی پس از این دستگاه به بیرون درز اوایل این هفته.

به سر رسیده refresh هوشمند بلندگو ارائه می دهد یک قرص مانند طراحی است که می تواند ایستادن به صورت عمودی یا افقی با یک بلندگو کوره گرفتن تمام چهره از دستگاه.

گوگل به اشتراک گذاشته رسمی عکس و یک ویدیو که به نظر می رسد مانند آن را در خانه و در پرواز نیز ظاهر می شود به تایید سخنران خواهد بود و قابل حمل است. این کلیپ نشان می دهد که سخنران جدا از پایه و قرار داده شده در یک جدول برای پخش از طریق ساخته شده در باتری. این ویژگی هنوز به طور رسمی توسط گوگل تایید کرد.

مرتبط: بهترین های هوشمند بلندگو 2020

خاکستری/آبی دستگاه نیز به نظر می رسد به عنوان اگر آن را همراه با یک صورتی که به نظر می رسد در پس زمینه در طول کوتاه تبلیغاتی تصویری به اشتراک گذاشته شده توسط Mishaal رحمان از XDA توسعه دهندگان. این شرکت همچنین به اشتراک گذاری تصویر بالا با رسانه ها با اشاره به این سادگی به عنوان چیزی "لانه تیم در حال کار بر روی از خانه است."

گوگل نمی دادن هر چیز دیگری دور فراتر از عکس و تصویری از جمله قیمت و تاریخ انتشار برای این مدل. ممکن است رها کردن در کنار صفحه 4a گوشی و یا شاید آینده صفحه 5 که ما هنوز در حال انتظار برای دیدن در ماه اکتبر در کنار آندروید 11.

اولین آشیانه صفحه اصلی (موسوم به گوگل صفحه اصلی) رونمایی شد راه بازگشت در ماه نوامبر سال 2016 پس از آن درباره زمان گوگل صادر تازه کردن. گوگل پس از راه اندازی لانه کوچک و لانه حداکثر سخنرانان در حالی که همچنین با تمرکز بر طیف وسیعی از ساخته شده توسط گوگل-مارک های هوشمند صفحه نمایش مانند لانه Hub و لانه Hub حداکثر.

اضافه کردن قابل حمل خواهد بود کمی خوب بون و به محدوده کمی انعطاف پذیری بیشتر را به رقیب هوشمند بلندگو از آمازون, Sonos, اپل و بیشتر. کلید موفقیت آن است که به احتمال زیاد به نقطه قیمت می باشد. ما امیدواریم که گوگل به نگه داشتن آن را تحت £100.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن