است کتاب کهکشان S صفحه نمایش لمسی است ؟

فانتزی Samsung Galaxy کتاب S به عنوان بعدی خود را, لپ تاپ, اما نگران این که آیا آن را به یک صفحه نمایش لمسی ؟

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

فانتزی Samsung Galaxy کتاب S به عنوان بعدی خود را, لپ تاپ, اما نگران این که آیا آن را به یک صفحه نمایش لمسی ؟ بدون نیاز به اخم به ما تست نوت بوک و می تواند کمک به پاسخ به سوال شما:

است کتاب کهکشان S صفحه نمایش لمسی ؟

Samsung Galaxy کتاب S دارای یک صفحه نمایش لمسی و آن را با یک خوبی که با پاسخ تند و تیز به شما اجازه می دهد تا به راحتی زوم با نیشگون گرفتن یا پایین با یک تلنگر.

که گفت: کتاب کهکشان S is not a 2-در-1 لپ تاپ تبدیل خوانده شده معنی آن را نمی توانید در برابر بازگشت به یک تبلت و یا حذف صفحه کلید. لولا اجازه نمی دهد لپ تاپ وضع کاملا مسطح یا بنابراین شما محدود به تاشو, فاکتور شکل.

مرتبط با: Samsung Galaxy S نقد و بررسی کتاب

و پس از آن با استفاده از استاندارد ویندوز 10 سیستم عامل آن را بهینه سازی شده برای ورودی لمسی. شما هنوز هم می تواند با خوشحالی باز کردن برنامه بر روی دسکتاپ و از طریق تنظیمات با لمس کردن صفحه نمایش اما شما نیاز به صفحه کلید برای تایپ کردن جستجو به میله و اطلاعات را وارد کنید.

من شخصا پیدا کردن هر یک از این مسئله و اگر شما فقط می خواهید یک لپ تاپ با این ویژگی پاداش از یک صفحه نمایش لمسی و سپس کتاب کهکشان S هنوز هم متناسب با این لایحه به سادگی.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی

با این حال, اگر شما می خواهید یک لپ تاپ است که می تواند به عنوان یک قرص پس از آن توصیه می کنیم به دنبال جای دیگر. سامسونگ در آینده کهکشان کتاب فلکس هدف ساخته شده برای یک تابع به عنوان Dell XPS 13 2-در-1 و HP Spectre x360. مایکروسافت سطح کتاب 3 در ضمن اجازه می دهد تا شما را به جدا کردن صفحه نمایش از صفحه کلید به طور کامل مناسب برای تبلت تجربه کنید.

اگر شما بیشتر علاقه مند به تبلت عملکرد و برنامه تنها با استفاده از صفحه کلید به صورت پراکنده و سپس رفتن سطح 2 و iPad Air 2019 به مراتب ارزان تر جایگزین – شما نیاز به خرید صفحه کلید و لوازم جانبی به طور جداگانه هر چند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن