توسعه دهندگان' گوشت گاو با سیستم خرید در برنامه اپل فقط رفت بین المللی

برای نزدیک به یک دهه، اپل سیستم خرید درون برنامه ای خود را دارد که در آن توسعه دهندگان می توانند اقلام درون یک

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

برای نزدیک به یک دهه، اپل سیستم خرید درون برنامه ای خود را دارد که در آن توسعه دهندگان می توانند اقلام درون یک برنامه، مانند اشتراک، محتوای اضافی، لوازم آرایشی بازی ها و مانند آن را بفروشند. اپل معمولا طول می کشد 30٪ برش، و برای طولانی ترین زمان تا کنون، اکثر توسعه دهندگان خوب با آن به نظر می رسید (شاید نه لزوما خوشحال، اما هیچ واقعا صحبت کردن).

تبلیغات

متاسفانه برای اپل، به نظر می رسد مشکلات قانونی خود را بین المللی رفته اند چرا که پس از طرح دعوی حماسی علیه این شرکت بیش از 30٪ کاهش از خرید های داخل برنامه، یک گروه از استارتاپ ها بیش از در کره ارائه دادخواست به کمیسیون ارتباطات کره از آنها خواسته به بررسی اپل و گوگل که آیا آنها نقض هر گونه قوانین مربوط به خرید های در برنامه.

با توجه به کره راه اندازی تالار گفتگو رئیس جمهور چوی سونگ جین، به نظر می رسد که این موضوع بسیار برای انجام با 30 ٪ برش نیست، بلکه این تصور است که شرکت هایی مانند اپل و گوگل توسعه دهندگان را مجبور به استفاده از یک سیستم پرداخت خاص، به جای آن را به یک گزینه است. گروه احساس می کند که در حالی که شرکت های بزرگتر ممکن است clout برای مذاکره با اپل و گوگل داشته باشد، شرکت های کوچکتر نمی کنند و معمولا مجبور به قبول آن هستند.

به نظر می رسد این موضوع باید بیشتر از گوگل با اپل انجام دهد. دلیل این است که بر خلاف گوگل که در آن کاربران می توانند برنامه های sideload به راحتی, هیچ گزینه ای از جمله برای دستگاه های اپل وجود دارد.

در زمینه اپل >تلفن همراه. برای اطلاعات بیشتر در مورد آندروید, نرم افزار, گوگل, iOS و حقوقی. منبع: koreaherald



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن