چه اگر فروشگاه های مورد علاقه خود در حال بیرون رفتن از کسب و کار

این بیماری همه گیر کوروناویروس گرفته و تلفات زیادی در اقتصاد ایالات متحده. و این واقعیت تلخ است که بسیاری از ش

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

این بیماری همه گیر کوروناویروس گرفته و تلفات زیادی در اقتصاد ایالات متحده. و این واقعیت تلخ است که بسیاری از شرکت ها مجبور شده اند به نزدیک و یا در حال مبارزه برای زنده ماندن.

در این مقاله ما قصد داریم به شما یک طرح عمل به دنبال زمانی که یک خرده فروش شما عشق ورشکستگی کرده است و یا در حال بیرون رفتن از کسب و کار.

این مراحل اگر فروشگاه های مورد علاقه خود در حال بیرون رفتن از کسب و کار

تشکیل پرونده برای ورشکستگی است که معمولا اولین علامت است که یک فروشگاه یا خرده فروشی زنجیره ای ممکن است بیرون رفتن از کسب و کار به زودی — اما نه همیشه.

"ورشکستگی به تنهایی لزوما به معنای کسب و کار در حال رفتن به دور" پول متخصص کلارک هوارد می گوید. "در گذشته یک خرده فروش خواهد فایل برای ورشکستگی و آنها می خواهم خود را به سود مکان. و پس از آن آنها می آیند از ورشکستگی و در نهایت امر سر انجام کسب و کار."

اسباب بازی R با ما و سیرز فقط دو نمونه از زنجیره های خرده فروشی که از طریق ورشکستگی رفته است رسیدگی و دوباره ظهور به عنوان شرکت های کوچکتر.

اما کلارک می گوید: شرایط ناشی از این بیماری همه گیر در حال ساخت آن را سخت تر برای شرکت های ضعیف برای زنده ماندن. "Tوقت خود را, آن را بسیار بیشتر احتمال دارد که این فروشگاه است که باید برای ورشکستگی زمینه در حال رفتن به نزدیک forever," او می گوید.

در اینجا برخی از مراحل شما باید به دنبال اگر فروشگاه های مورد علاقه خود فایل برای ورشکستگی.

1. پیدا کردن قوانین در فروشگاه شما کارت اعتباری

اگر شما یک فروشگاه مارک کارت اعتباری پیدا کردن اگر مالی شرکت وضعیت در حال تغییر است چه کارت ارائه می دهد. مثلا فروشگاه برنامه پاداش در ارتباط با کارت ممکن است از بین برود اگر کسب و کار به مشکل مالی.

اگر فروشگاه در شکل واقعا بد آن ممکن است شروع به قبول تنها خرید آنلاین. زیرا هر شرکت شرایط متفاوت هستند بهتر است برای بررسی با فروشگاه برای اطلاعات خاص.

2. استفاده از کارت های هدیه شما بلافاصله

اگر شما هر گونه فروشگاه کارت هدیه کلارک می گوید: شما باید صرف آنها در عجله بسر می رسانید.

تبلیغات

"بسیاری از مردم کارت هدیه دروغ گفتن در اطراف و با نرخ مرگ و میر در خرده فروشان بودن بنابراین شما نیاز به استفاده از این کارت های هدیه سریع. از آنجا که کارت های هدیه را دریافت کنید بهتر نیست با هم."

3. دریافت معاملات قبل از انحلال آغاز می شود

زمانی که مردم شنیدن این که یک کسب و کار دچار مشکل است آنها اغلب منتظر رفتن-خارج-از-فروش کسب و کار سعی کنید به گرفتن برخی از معاملات. کلارک می گوید: اگر شما صبر کنید تا سپس شما احتمالا در حال حاضر خیلی دیر است.

"هنگامی که آنها را شکست و آنها را رفتن-خارج-از-فروش کسب و کار آن را به همان کسب و کار دیگر. من اصلا تا به حال رفتن به رفتن-خارج-از-فروش کسب و کار به دلیل فروش معمولا به کار گرفته شده توسط تخصص انحلال شرکت و کالا مخلوط را تغییر دهید بیش از این هفته از انحلال فروش."

کلارک می گوید: یکی دیگر از فریب است که بسیاری از چیزهایی که شما در پیدا کردن در یک انحلال فروش خواهد بود مواردی که فروشگاه هرگز حتی به فروش می رسد!

"پس می دانید که هنگامی که یک فروشگاه انجام می شود — آنها در حال بسته شدن تمام مکان های خود را — شما می توانید شخصی خود را عزادار زمان برای این فروشگاه, اما می دانم که هیچ نفع از رفتن به طور معمول به فروشگاه که در آن رفتن-خارج-از-فروش کسب و کار."

فکر نهایی

خط پایین: اگر خرده فروش های مورد علاقه خود را در مشکل وجود دارد برخی از مراحل شما می توانید بنابراین شما پول را از دست ندهید.

کلارک همیشه توصیه می کند با استفاده از کارت های هدیه فروشگاه به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید. اما توصیه این است که به ویژه مهم در حال حاضر:

"معمولا کارت های هدیه هستند محافظت در ورشکستگی اگر فروشگاه در نظر دارد به ادامه عامل" کلارک می گوید. "چه متفاوت بوده است در این سال است که فروشگاه ها شده اند بسیار بیشتر احتمال دارد به فایل برای ورشکستگی و سپس تصمیم می گیرید که آنها فقط قصد داریم به طور کامل و برای همیشه."

بیشتر خرید محتوا از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن