این دستکش می تواند ترجمه زبان اشاره به زبان انگلیسی

ثبت نام زبان مانند همه زبان ها باید یاد گرفتیم به منظور برای شما به درک آن و نحوه استفاده از آن. به لطف محققان

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

ثبت نام زبان مانند همه زبان ها باید یاد گرفتیم به منظور برای شما به درک آن و نحوه استفاده از آن. به لطف محققان از دانشگاه UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی آنها را توسعه داده اند یک پوشیدنی دستکش که می توانید از حرکات زبان و ترجمه آنها به زبان انگلیسی است.

تبلیغات

این به این معنی است که کسانی که استفاده از زبان اشاره قادر خواهد بود به "صحبت" به کسانی که آن را درک نمی کنند. با توجه به جون چن استادیار مهندسی زیستی "امید ما این است که این باز می شود تا یک راه آسان برای افرادی که استفاده از زبان اشاره برای برقراری ارتباط مستقیم با غیر امضاء کنندگان بدون نیاز به شخص دیگری به ترجمه آنها."

چن همچنین یادداشت "علاوه بر این ما امیدواریم که آن را می تواند کمک به مردم بیشتر بدانید ثبت نام زبان خود را دارند." قضیه از این دستکش ها بسیار ساده است که در آن از آن خواهد شد از ویژگی های سنسور که در امتداد طول هر یک از انگشتان دست. هر گاه انگشتان دست, حرکت, سنسور تلاش خواهد کرد تا تشخیص دهد که چه نوع از حرکات ساخته شده و خواهد شد و سپس ترجمه آن جنبش به زبان انگلیسی.

در حالی که این تکنولوژی جدید نیست UCLA ادعا می کند که طراحی آنها این است که کمتر در مقایسه با دیگر طرح ها و راحت تر هستند. آنها همچنین تنها هزینه $50 در مواد, اما که می تواند بیشتر کاهش می یابد هنگامی که تولید انبوه. همچنین به نظر می رسد به کار به خوبی به عنوان یک نمونه اولیه آن است که قادر به تفسیر 60 زبان اشاره آمریکایی نشانه هایی در نزدیک به 99% دقت.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره فناوری پوشیدنی. منبع: newsroom.ucla.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن