اعتباری مجازی کارت: آنلاین, امنیت, اندازه گیری ارزش در نظر گرفتن ؟

اگر شما به طور منظم استفاده از کارت اعتباری خود را برای خرید آنلاین شما می تواند آسیب پذیر به یک نقض داده ها.

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

اگر شما به طور منظم استفاده از کارت اعتباری خود را برای خرید آنلاین شما می تواند آسیب پذیر به یک نقض داده ها. کارت اعتباری مجازی اعداد به یک راه حل بالقوه برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما.

مجازی کارت های اعتباری می تواند کمک به شما در پنهان کردن خود واقعی اطلاعات کارت اعتباری خود را در حالی که خرید آنلاین. برخی از شرکت های کارت اعتباری مانند پایتخت یک و سیتی پیشنهاد این کار را به عنوان یک گزینه برای اعضای خود است.

پول متخصص کلارک هوارد عاشق این مفهوم است. او می گوید: لایه اضافی امنیتی می تواند به جلوگیری از سردرد بالقوه پایین جاده.

"این خیلی فوق العاده قادر به استفاده از یکی-استفاده از اعداد" کلارک می گوید. "این حذف شما نیاز به تغییر شماره خود را دریافت یک کارت جدید و همه از آن — اگر کسی به خطر بیافتد پرداخت بخشی از یک فروشنده آنلاین وب سایت."

در این مقاله من توضیح دهید که چگونه اعتباری مجازی کارت کار به شما بگویم که چگونه به دریافت و ارائه برخی از گزینه اگر شما نمی توانید دریافت کنید از طریق یکی از صادر کننده کارت خود را.

فهرست مطالب


چه مجازی کارت اعتباری ؟

کارت اعتباری مجازی یک سرویس است که کمک می کند تا شما در حفظ اطلاعات مالی امن در اینترنت خرید. به طور معمول شما می توانید منحصر به فرد شماره مجازی که متفاوت از فیزیکی شماره کارت متصل به حساب خود را. این شماره های مجازی به طور تصادفی تولید شده و یکبار مصرف هستند.

این لایه امنیتی می تواند کمک به کاهش احتمال جعلی فعالیت خود را با حساب چون شماره مجازی است که به عنوان مفید به عنوان جسمی خود شماره کارت اعتباری. مجازی شماره است و در اصل یک بار مصرف "ساختگی" شماره که خوب است تنها به صورت محدود استفاده کنید.


چگونه یک کارت اعتباری مجازی کار می کند ؟

هنگامی که شما ثبت نام برای کارت اعتباری مجازی, خدمات, شما قادر خواهید بود به انجام معاملات آنلاین بدون آشکار خود کارت هویت واقعی.

بسته به صادر کننده کارت خود را گزینه این می تواند انجام شود در یک زن و شوهر از راه های مختلف:

  • تک-استفاده از معاملات: اگر شما یک بار خرید را با سایت شما ممکن است اعتماد شما می توانید یک شماره کارت اعتباری مجازی که تنها معامله. فکر می کنم از آن به عنوان یک ماسک یکبار مصرف برای کارت اعتباری خود را. شرکت کارت اعتباری خود را تولید تصادفی 16 رقمی برای معامله. بازرگان را با استفاده از آن را به عنوان هر چند آن را به طور منظم خود را به شماره کارت, و هر گونه اطلاعات مربوط به کارت ذخیره سازی است که توسط سایت بی فایده خواهد بود به شکارچیان بالقوه پایین خط.
  • تاجر-معاملات خاص: برخی از صادر کنندگان کارت به شما اجازه راه اندازی مجازی شماره کارت اعتباری است که کار تنها با یک های تجاری آنلاین. یک سرمایه برای مثال ایجاد یک منحصر به فرد شماره کارت برای هر تاجر و به شما اجازه قفل کردن و باز کردن این تعداد برای استفاده است. و که نمی خواهد هیچ تاثیری در استفاده از خود کارت فیزیکی یا مجازی دیگر شماره کارت شما باید با یک سرمایه است. این می تواند یک دستی ابزار حفاظت برای ذخیره سازی اطلاعات کارت با یک های تجاری آنلاین که در آن شما خرید اغلب.

چگونه می توانم یک کارت اعتباری مجازی?

بررسی خود را با صادر کننده کارت اعتباری برای دیدن اگر آن را ارائه می دهد مجازی کارت های اعتباری. نه همه صادر کنندگان ارائه خواهد شد این سرویس است. برخی از ارائه کیف پول دیجیتال جایگزین به جای خواهیم که کمی بعد در مقاله است.

برخی از صادر کنندگان که ارائه مجازی کارت های اعتباری شامل سرمایه یک و سیتی.

تبلیغات

سرمایه یکی Eno

یکی از سرمایه مجازی ارائه می دهد کارت های اعتباری از طریق Eno است که آن رایگان دستیار مجازی خدمات در دسترس ترین cardholders. با نصب Eno برنامه بر روی دستگاه های خود را و افزونه بر روی مرورگر اینترنت خود را, شما قادر خواهید بود برای ایجاد و مدیریت مجازی شماره کارت اعتباری خاص به بازرگانان های مختلف. یکی از سرمایه توضیح می دهد که چگونه کار می کند:

"Eno کمک می کند تا شما را به فروشگاه آنلاین با خیال راحت توسط فورا ایجاد منحصر به فرد مجازی شماره کارت برای هر یک از سایت های تجاری حق را از مرورگر خود را. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از هزینه های کارت خود را با یک تاجر شما می توانید قفل و باز کردن که منحصر به فرد شماره کارت مجازی بدون تاثیر بر دیگر صرف (و حفظ درآمد پاداش). بدون نیاز به تعویض کارت خود را."

قفل کردن و باز کردن یک شماره مجازی ممکن است نگهداری اضافی, اما این می تواند به ارائه برخی از صلح بیشتر از ذهن است.

سیتی مجازی شماره حساب

سیتی مجازی کارت اعتباری ارائه شده است به نام "مجازی شماره حساب." آن را در دسترس به عنوان یک perk در تمام سیتی کارت های اعتباری بنابراین شما برای اولین بار می خواهید به بررسی مزایای خاص خود را در حساب کاربری قبل از ثبت نام برای این برنامه در اینجا. برای مثال سیتی دو کارت نقدی ارائه می دهد اما Costco در هر نقطه ویزا سیتی نمی کند.

با استفاده از سیتی را به طور تصادفی تولید اعداد شما قادر خواهید بود به فروشگاه آنلاین و یا پست الکترونیکی سفارش با شماره کارت برای هر معامله. این اعداد خواهد بود به سیتی حساب خواهد شد و به نظر می رسد خود را در صدور بیانیه در کنار هر معامله.


جایگزین کارت اعتباری مجازی

به عنوان صنعت کارت اعتباری همچنان به تکامل در آن مبارزه با تقلب چندین شرکت تصمیم به حرکت به دور از کارت اعتباری مجازی در حمایت از فن آوری های مختلف.

برای مثال بانک مرکزی امریکا بازنشسته آن ShopSafe کارت اعتباری مجازی برنامه در سال 2019 در حمایت از کیف پول دیجیتال. با توجه به Cleveland.com بانک مرکزی آمریکا زیر را ارائه توضیح برای تغییر در فلسفه:

"ما اعتقاد داریم که طیف گسترده ای از هشدارهای امنیتی و تقلب ابزار استفاده می کنیم امروز بهترین در کلاس و همراه با در دسترس بودن از کیف پول دیجیتال ارائه به مشتریان ما با افزایش سطح حفاظت و یک تجربه کاربری بهتر."

کیف پول دیجیتال خود محافظت اطلاعات کارت با صدور یک بار استفاده و یا تاجر خاص "نشانه" برای هر معامله. بسیار شبیه به اعتباری, کارت تراشه و خوانندگان به صورت حضوری خرید این نشانه های مجازی منزوی کردن معاملات و پنهان خود کارت هویت واقعی.

برخی از محبوب کیف پول دیجیتال است که ممکن است سازگار با استفاده از کارت اعتباری خود را شامل:

Privacy.com

اگر شما خود را خرید آنلاین با کارت بانکی شما می توانید به دست آوردن حفاظت از کارت های مجازی موجود است که از طریق Privacy.com.

حتی اگر آن را به یک شخص ثالث Privacy.com ارائه می دهد کارت های مجازی رایگان می باشد. این شرکت باعث می شود پول خود را با در نظر گرفتن بخشی از هزینه های پردازش کارت پرداخت توسط بازرگانان.

تبلیغات

Privacy.com مسائل مربوط به تاجر خاص شماره های مجازی. شما قادر به سفارشی کردن استفاده از این شماره کارت با تنظیم محدودیت در چیزهایی مانند تعداد معاملات و یا مقدار کل پول صرف شده است.


افکار نهایی

در اینجا برخی از جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید:

اعتباری مجازی کارت: جوانب مثبت و منفی

جوانب مثبت منفی
محافظت فیزیکی خود را به شماره کارت اعتباری از شکارچیان آنلاین دسترسی محدود با برخی از ارائه دهندگان کارت اعتباری
برنامه ریزی اعداد خاص و تجار آنلاین و/یا یک بار استفاده از اعداد زمان اضافه برای خرید آنلاین
می توانید یک شماره جدید برای عنوان کمی به عنوان یک معامله ممکن است نیاز به نگهداری اضافی با تجار آنلاین

خط پایین: کلارک می گوید اعتباری مجازی کارت فوق العاده است. اگر صادر کننده کارت خود را ارائه می دهد و آنها آن را احتمالا ارزش تلاش اضافی برای محافظت از خود را شخصی و اطلاعات کارت اعتباری. اگر کارت خود را ارائه نمی دهد, این, استفاده از کیف پول دیجیتال ممکن است یک جایگزین مناسب.

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن