برای برخی از دلیل Anker تصمیم گرفته است برای راه اندازی یک $100 24K طلا اندود کابل رعد و برق

وقتی که می آید به شخص ثالث لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند, Anker یک نام تجاری است که بسیاری از شما ممکن است

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

وقتی که می آید به شخص ثالث لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند, Anker یک نام تجاری است که بسیاری از شما ممکن است با آن آشنا شود. این شرکت با ایجاد شارژ, کابل, بی سیم, شارژر, آداپتور برق ، برای بیشتر قسمت ها, Anker محصولات شده اند بسیار مقرون به صرفه حداقل تا به حال.

تبلیغات

این شرکت به هر دلیلی انتخاب کرده است برای اولین 100 دلار 24K طلا اندود رعد و برق به USB-C کابل اپل را برای استفاده در دستگاه های. به طور معمول با استفاده از یک رعد و برق به USB-C کابل می تواند برای شارژ سریع اپل جدیدتر اپل زمانی که زوج با مک بوک قدرت آداپتور. این کابل خواهد بود بخشی از شرکت PowerLine+ III صف و با توجه به Anker خواهد شد شناخته شده به عنوان "نسخه ویژه طراحی طلا" است که آنها به رخ کشیدن خواهد بود "جسورانه و در عین حال زیبا".

کابل را از ویژگی های طلا اندود کابل سر همراه با تطبیق طلا و سیاه و سفید نوارهای واقعی کابل خود را. با توجه به Anker آنها ادعا می کنند که بافته کابل ارائه خواهد شد 35,000 خم شدن عمر است و بخشی از مونتاژ با دست. این اقدامات 6 پا بلند و عبور از Anker 51 گام روند ساخت و ساز.

ما مطمئن نیستیم که چرا Anker خواهد به طور ناگهانی اولین جمله گران, کابل, اما اگر شما به دنبال برای شارژ آی فون خود را با یک USB-C کابل و سپس این می تواند به ارزش چک کردن اگر شما $100 به یدکی.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Anker. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن